Sizde geceleri yastığa ya da yorgana sarılıp birine sariliyomus gibi hayal ederek uyuyomusunuz?

Ben bunu yapmazsam asla uyuyamıyorum çünkü kendimi o kadar güvende ve huzurlu hissediyorum ki yazın bile yorgana sarılıp uyurum. Hatta içimden kendi kendime konuşurum sanki birine sarilmisim gözlerimi kapatmışim onunla sohbet ediyomusum gibi hayal ederim öyle uyuyakalirim belki çok saçma gelmiş olabilir ama hayatta bana en iyi gelen şey bu. Belki yalnizliktandir
Sizde geceleri yastığa ya da yorgana sarılıp birine sariliyomus gibi hayal ederek uyuyomusunuz?
Cevapla