Yastığın alt soğuk yüzeyi ferahlatıyor ellerimi. Çünkü ellerim sürekli alev gibi. İlişkilerimde el ele tutuşamıyorum o yüzden hatta. Hemen terlemeye başlıyor o yüzden soğuk bana iyi geliyor. Yastığın alt yüzeyi ısınınca yine yanmaya başlıyorum. O yüzden sarılıyorum
Nasır yok, ince de değil. Kendimi bildim bileli hep böyle. 21 yıllık bateristlik hayatımda da sıkıntı oldu. Sahnede bagetler elimden kayıp gidiyordu. Artık grip sarıyorum bagetlerime o yüzden
Günde çok kere durduk yere gidip ellerimi yıkıyorum ve bagetlerimi de grip sararak çözdüm. Bi kere direksiyon kaydı elimden tam dönüş yaparken. O günden beri direksiyonu da ortaya bağlı kollarından kullanıyorum kaza sebebi olur çünkü
Araba için sürüş eldiveni ve davul için de davulcu eldiveni benim sorunumu çözer kontrol olarak ama eldiven içinde de yanacak ellerim. Ya düşün eski sevgilim kışın beni kalorifer olarak kullanıyordu 😂😂
Yanıyorum ben ama. Yani tabi ki ben de sevgilime partnerime sarılmak istiyorum yumuşacık ne güzel ama olmuyor öyle. Bak çalışıyorum şu an ve herkes mont giyip sigaraya çıkıyor ben tişörtle çıkıyorum
Yatakta "neden sarılmıyorsun" gezerken "neden elimi tutmuyorsun" ve buna bağlı "sen beni sevmiyorsun" tartışması çok yaşadım bu yüzden. Yanmak da bişey değil vıcık vıcık terliyorum ve karşımdaki kadını da terletmiş oluyorum.
Hepimiz sarılmaya, öpmeye, el ele tutuşamaya ihtiyacımız var duygusal olarak ama ben yapamıyorum bu sebeple maalesef. Yani sarılıyorum ama doya doya değil
Bunları söyleyen o tere katlanır şahsen bende aynıydım peçete ve sürekli yıkama kurulama hissi gelirdi heyecanla elini tutarken bırakıp biraz bekleyip öteki eli tutar ya da kaçsrdım kavgamız buydu sonra derdimi anlayınca rahat ol ben istemsiz olduğunun farkındayım bırakma tut sorun yok dedi sevgilim hiç dert etmiyorum akışına bıraktım
Bende öyle hiç üşümem anlamam üşüdügümü çok sıcak eve giremem kalbim çarpar kaç kere acillik oldum taşikardi dediler kıpkırmızı oluyorum hemen soyunup soğuk su buz torbası ile vücut ısımı dengede tutuyorum
Ama o ateş havale yapar yapmalısın üşümen gerek ki kendine gel vücut ısısı normale dönsün yoksa menenjit yapar ateşten korkarım vücuda hasar bırakır kalıcı
Ahahah Ayh :D Hiç utanmam sıkılmam yoktur... Adam gibi adam erkek dediğin... :D birisinden duyulan "Çok Güzelsiniz" Sözünün arkasında bir bayanın art niyet aramayacağını çok bilen bi ruhum olduğunu biliyorum. "Ben ne yapayım... Allah yaratmış kadişim şimdi güzel, güzel" Kalkıp onun yarattığına ben Yok Ben "Güzele güzel demem güzel benim olmadıkça" Çirkin mi diyeyim... Güzel demek için illa da tadına bakmaya da gerek yok yani :D
EİC İçin Çok Teşekkür ediyorum Sarıdilber sorunun açıklama kısmında ki "Güven duygusunu artırır, gün içinde olan baş ağrısı riskini alırmış özellikle yalnız insanlarda.." bu sözü söylemek zorunda kalmış Ay yazık ya... Hayır ciddin ne desin ki şimdi... Şimdi sen Psikolog ol Ben de çok yalnızlık çekiyorum diye sana gelmişim acaba sen olsan ne dersin? :D gel ban sarıl demezsin de ne dersin ciddin?
Ayyy bu adam çok tatlı deliriyorum yaa sen ne dersen öyle olsun doğrudur altına imzamı atarım hocam rica ederim bu arada asıl ben teşekkür ederim varlığın ve yorumu na🥰🤗🙏
Yok be ya ne bir cisme ne nesi ne ye ne herhangi bir şeye sarılma ihtiyacı duymuyorum yaşama sarılmıyorum ki bir başkasına sarılmaya ihtiyacı duyayım geç içimiz pörsüdü