Eskiden ne güzeldi temiz ve içten hayaller kurardık...
Siz nasıl hayaller kurardınız?
#Ankaralı
#Aşkİlişkileri

#Ankaralı
#Aşkİlişkileri

Eskileri eskitenler utansın...
Sevgilim yok...
Hayaller benim...
Kimseye ihtiyacım yok...
Kişiye özel hayal değil bana özel hayallerrim...
Hiç aşık olmadım ama sadece sarılıp uyumak istediğim birileri oldu..
Olmaz mı? Ben uyumayı geçtim 10 dakika görse sarılsam şu an... buna bile raziyim.
Sevgilimle değil de hoşlandığım çocuk hakkında kürüyorum:)
Cevap
21Cevap
Hayaller zaman kaybı diyordum, unutturdu. Yanında susup oturmaya bile razıyım dedim, gitti :)) hayat.
Ve evet hayaller sadece zaman kaybı !!
Hayalini kuruyorsam gerçekleştiririm zaten
#günaydın
Ben deli yatarım. Uyurken yüzüne elim falan çarpabilir.
kurun kurun üç gün sonra ömrünüzü yer iler de uyutmaz merak etme
Tabiki de evet. Onunla sarildgmizi hayal edip uyudugumuz olurdu.
Sadece sarılıp uyumak istediğim biri oldu.
Bir gece değil 5 dk bile olsa dunyalar benim olur beee
Keşke 5 dakikacik sarilabilsemm♥
Evet oldu :)
#haciemre
Bir zamanlar...
olmayan kisiyle maalesef hayal kuramıyorum😓
Uyuyoruz zaten dostum sikinti yok 🍻🤘
Evet, hala öyle bence.
Sevgilim olsa kurardım herhalde
Hayalini kurdum ve oldu tek kelimeyle "huzur"
Ama sdce uyuycz tamam mı s. sss
Olmadı. Sevgilim olmadı gibi birşey zaten.
Hayallerimizde temiz bizim aga
hayla kuruyorum ama olmayacak dua be benimkisi
oldu ama sapıklasmadan
Olmuştur da o hayal ileri derece oluyor sonra
Vardı evet ama kurmaz olaydım
Saçlarını yorgan yapıp uyumak
Sevgilim olucak insanla Evet kuruyorum
Yok ömür boyu kurdugum hayaldir
Oldu hem de cook oldu.
Uyurum zaten olsa ama yok
evet olmuştu :)
Kurmuşluğum vardır.
Zamanında olduydu
Olmadı
kursak dahi sevgilim olmadi ki
kurdum da ne oldu
götü kalktı sonra da gitti
Hemde nasıl..
Evet en büyük hayalimdi yıktı😳
oldu
evet oldu..
Hayır😅
Evt😂
Oldu, ah kalbim
Evet oldu
yaş kır üç iş bitmemiş :)
@sevimli1kirpiyavrusu yetmişe kadar yolu var ya😂
:) performansa devam
@sevimli1kirpiyavrusu tam yol ileri 😂
kaptan aynı mı :)
@sevimli1kirpiyavrusu elbette bizde yalan yok 😂
tek kaptanı yorarsın sen :)
@sevimli1kirpiyavrusu sanada iyi günler 😂
Evett
Olmuştu galiba
Olmadı 😏
Evet
Oldu
Oldu
Evet
Sevgilim olmadı kii.
Sevgilim olmadı daha
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar