Masumluktan kastım hiç dokunmadan ve araya set çekerek uyumak. Belki sadece sarılmak. İlerisi asla olmayacak. Bunu yapabilecek iradeniz var mı?
Sevgilinizle aynı yatakta masumca uyuyabilir misiniz?

Masumluktan kastım hiç dokunmadan ve araya set çekerek uyumak. Belki sadece sarılmak. İlerisi asla olmayacak. Bunu yapabilecek iradeniz var mı?
Sevgilinizle aynı yatakta masumca uyuyabilir misiniz?

Sevgilimle aynı yatakta sarılarak uyumaya elbette iradem sağlam ben onu cinsellik için sevmedim ki onun sıcak nefesini, bana olan sevgisini sevdim. Sapık değilim ki aklım fikrim cinsellik olsun her şeyin bi yeri ve zamanı var. Bunun bilincinde biriyim. Ancak böyle biri benim sevgilim, eşim olabilir.
Yok ben kokusunu aldım mı rahat duramam vücudum ister onu. Sevgiliyle masum uyumak diye bir şey benim için mümkün değil. Yaparım diyenler de samimi gelmiyor. Arzuladığın biri yanındayken dokunmadan duramazsın. Hele ki yatakta yanında öylece uzanmışken kesinlikle mümkün değil.
Yok ya ne masum uyuyacam şjbx bugüne bugün mehtap ım şblfjdd
Sorulara bak sorulara şkxh birileri de ferat yani 😅😅
hahahahaahahah :D bak seeeeeeen. Kız sen neler de diyon :D
Ben rahat durmam :D Temas severim hahahah
şşşt aramızda :D
Ahh ferat ahh şfkxjx piton ferat seni şjcjx
söyle mehtapçım :D söyleee :D
Do re mi fa sol la sii şgkxjx
Hahahaha
Merhaba,
Böyle iradesi olmayan da kendine insan demesin!
Evet iradem var iradeliyim! 😅
Ancak neden masum uyuyoruz, birlikte yatacak kadar güven var ise sevişmemek saçma olur! 😅
Mantıksız yani! 😅
EyvAllah 😅 Gönlünüzce olsun 🌸
Cevap
26Cevap
Uyurum.. En sevdiğim şeydir hatta.
Ben uyuyamam ya sakıncalı 😂
Evet uyuyabilirim ben tabi ki de
Evet, sevgilimle aynı yatakta masumca uyuyabiliriz. Birlikte uyumanın sadece fiziksel yakınlık değil, aynı zamanda duygusal bağ kurma ve güven hissi sağlama yönü de var. Bu durum, ilişkinin samimiyetini ve derinliğini artırabilir. Önemli olan, her iki tarafın da bu duruma rahat ve mutlu olmasıdır.
Başbaşa kalmayı bile doğru bulmuyorum. Aynı yatağa girmek filan ne demek zaten. Evlenince olur böyle şeyler. Aileler böyle şeylere izin veriyorsa cidden yazık. Babalar anneler evlatlarını hiç kıskanmıyor mu anlamıyorum. Masumca uyumak diye bişeyde olmaz. Sonunda karnında bebekle kalırsınız.
Yallah arabistana
Bu dediklerim bizim Türk kültürümüze ait. Bizim atalarımız böyleydi. Kafandaki batı şapkasıyla bana yallah arabistana diyemezsin.
Ben sevgilimi yatakta yemek isterim. Masumca sonra uyuruz.
Ben kütüğüm vfgvvgbb valla dönüp arkamı uyurum benim uykumdan önemli değillll uykum daha önemli.
Dokunmadan uyicaksam niye aynı yerde uyuyım :D sarılmak varsa okeyim
(Sevgili değil eş için cevabım :D )
Gerçekten hayatınızı sadece seks üzerine mi kuruyorsunuz ya? Sevgilinizle sadece sarılarak uyuyamamak ne kadar düşük bir seviye belirtisi anlatamam.
Sevgilim yok ancak varsayalım oldu diyelim iradem yüksekdir zaten sevgilim olduğunda bunu bilir güvenir diye düşünüyorum
Sevmiyorsam soğumuşsam vs olabilir. Ama onun haricinde ben üstüne şaka şaka bilmiyorum duruma bağlı. d
Sanmıyorum ama bilemem bazen öyle duygular oluyor ki sanki yanında çok kıymetli bir şey var gibi kılı incinsin istemeyeceğin raddelere geldiğin oluyor
iradem kuvvetli çok şükür, tatile gittiğimizde iki haftaya yakın beraber uyuduk erkek arkadaşımla ufak temaslar dışında bi şey yaşanmadı, bazen o ufak temaslar bile olmadı sadece sarılıp uyuduk
Uyurum olm illa cinsellik şart mı kokusunu çekerek mis gibi uyurum
Uyurum, kac yasinda insaniz her sey de seks olmasin
Çok haklısın.
Set çekmeye gerek yok istemediğini belirtmesi yeter.
Uyuyamam :)
Tabi istemiyorsa da çok zorlamam.
Uyurum, o uyusun onu da izler dururum. Sorun değil.
hayır dayanamam kendimi kaybederim çok tehlikeli olur
yaparim niye yapmiyim ya, her seyin bi zamani var sonucta
bekle senin zamanın daha gelmedi 😂
?
evlenince uyursun
hanımefendi hemende yanlış anlarmış
Ben uyurum kendime kefilim 😅
Öyleyimdir veya uykucuyum bilemedim neyse 😅😅
Bi zahmet normal insanlar gibi uyuyalim oyle sacma sapan seylere ne gerek var birbirimizin gozlerinin icine baksak yeterli
Uyurum tabii ki.
Asla uyuyamam
Arzularım o yüzden aynı yatağa girmiyorum
Sevgilimle aynı yatağa girmem
Evet uyuduk yani bu yapılabilir bir şey bence
Onu da yapamıyorsak sevgi değil seks için birlikteliğimiz vardır demektir
Sevgilim yok şu an ama birlikte uyumayı doğru bulmuyorum nikah öncesi.
Masumca uyuruz ama bir şeylerden sonra.
Bu sey değil mi birbirini sevmeyen evliler
Dokunup öpmek isterim
Uyurum tabii mışıl mışıl
Yorulunca uyunuyor😂
Var ben önce masum sevilmekten yanayım
Çok zor ateşle barut yan yana durmaz
Sarılarak da uyursun o kadar da deeeeğel
Libidolar çok düşükse belki :)
Uyurdum... Vardı öyle biri...
Şu anki psikolojide evet.
uyumak için planlar yapıldı 😂
Evet masumca uyurum.
Fizik kurallarına ters
Hayir tabiki 🙃
tüüüü seni yaramaz 🤣
@Alemdaralii 🫣🫣😝
bak uslu durmayacaksan bu gece başka yerde yatarım 🤣🤣
Sakıncalı
Yani zor biraz öpmeden dokunmadan
Uyuyabilirim
Ahlak iradedir ben iradeliyim
Yok 😂
Uyurum
Yani evet
Evet var
Eğer istemiyorsa evet masumca uyurum
Uyuyabilirim😀
uyuyabilirim evet
Hayir cunku onun masumluğunu inanmam
Evet.
Hayır 😃
Uyurum
Uyurum
Uyuyamam
İki taraftan biri illa ilerisini ister seytan bu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?