Her insanın değer yargıları vardır. Kimisine doğru gelen bir başkasına yanlış gelebilir. Peki Masumca da olsa Sevgiliyken aynı yatakta masumca uyumak sizce normal mi?

Her insanın değer yargıları vardır. Kimisine doğru gelen bir başkasına yanlış gelebilir. Peki Masumca da olsa Sevgiliyken aynı yatakta masumca uyumak sizce normal mi?

Ne olursa olsun arada şeytan var nefis var doğru değil bence nefise hoş gelse de nikahsız biri ile yakınlaşmak yanlış
Normal, niye normal olmasın ki?
Ama aynı yatakta mutlaka bir çekim olur, özellikle de sarılarak uyumak varsa
Cevap
34Cevap
Oldukça normal sürekli cinsel bir şeyler olacak diye bir kaide yok.
Evet gayet normal bir durum ve daha güzel unutulmaz.
Bence normal
Sevgiliyle kanepede, yatakta, koltukta ve huzur veren neresiyse orada uyunur. İlla yan yana gelince veya aynı alanda uzanınca özel şeyler yaşamak gerekmiyor. Aklı ile bel altı yer değiştirmiş zihniyetler bunu hemen kötüye yorması normaldir. Zihniyet çok önemli
Sevgiliyken aynı yatakta MASUMCA uyumak hayaldir. Öyle bir şey mümkün değildir. Temas olmasa dahi insanın aklına türlü şey gelir. Ne gerek varsa böyle eziyete...
Normal yaa
Ben bazı şeylere çok anlam yüklendiğini düşünüyorum
Önemli olan niyet bence
Uyuyabilirsin tabiki ama ne kadar zamandır sevgilisin buna bağlı
uyunmazzz
@denizkaradeniz yillanirsan uyunuor 😀
yıllandım ama yok uyuynmuyor yine de :D
@denizkaradeniz bizim içimiz geçmiş demekki 😀😀
kıpraştırmak lazım seni :p
Ben hiç sadece uyumakla kaldığımı hatırlamıyorum 4 sene sevgili kaldım bir anım boş geçmedi
Gayet normal. Sadece sarılarak yatılabilir. Akla hemen başka şeyler gelmesin.
Gayette normel çok yorgun olunca kimse zaten hiçbir şey umursamıyor
Elbette masum bir uyku , ama sabah ilk kimin kalktığı önemli kadınlar dikkat:)
Masumca uyuyabiliyorlarsa normal knk ama bu namümkün🙃
niye olmasın cok normal ve cok guzel hatta keske sevgilim simdi yanimda olsa yatip uyusak
Uyumak diye girilir ayılmak olarak kalkılır canım 😉
Her yatan sevişecek diye bir şey yok uyunur bişi olması şart değil, bazen sarılmak ister insan.
Neden yüceltir ki bir insan bunu gayet normal bir şey aslında
Ara sıra olablir ama sürekli oluyorsa bi sıkıntı olabilir 😁
Sevdiğin insanla olduktan sonra yapılacak her şey gayet masumca 😉
hiç birimiz masum değiliz arkadaşlar kandırmasın kimse kimseyi burada 😄
Çok normal ciddi ilişki olursa neden olmasın.. İmam nikahı şart ama evime gelmesi için..
Masumca uyumak diye bir kavram var mı ya?
Uyursun uyumasına ama aranızdaki şeytan tüm gece uyumaz sizide uyutmaz sonra sabahlar olmasın 😁 kendine hakim olduğun müddetçe iki tarafında böyle bir niyeti yoksa çok normal
Evet, gayet normal bir durum
Evet universitede erkek arkadasimla ayni evee kaliyoruz sevgili degil sadece arkadasiz
O masumca başka bir tarafa kaymadığı sürece bence olabilir. O kadar olağan üstü bir şey değil.
değil o kadar yatiiyorsunuz ben olsam yalatmadan birakmam
beynini s2m
yalatmadan bırakmam ne ya
Çok kötüsün
lan iğrencsin yazmisim
cok kötüsün diye ceviriyo
yapmaya ihtiyaç duymuyorum.
neden yapayım öyle bişey
ben 🤗
Sen miniksin normal 19 yaş anca uyuyun zaten biz buyukleri pek uyku tutmuyor xD
ben 19 da değilim buraya katılmak için 19 yaptım 🥲
Oyyy kıyamam (:
Karşımdaki insanın karakterine aramızdaki çekime bağlı ki
Ben masumca uyuyanı görmedim hayatımda
Hayır normal değil masumcu uyumazlar
Normal.
Çok güzel bir duygu şimdiden özledim
Ben masumca uyuyamam asla 😊
Cocuklar bile bunan inanmaz.
Ben kesinlikle yapamam bunu 🙄
Gayet normal ve güzel
Normal ve en güzeli. En masum sevgi.
Biraz riskli gibi
çok zor. masumca uyumak
Normal. Beraber uyumanın anormal bir tarafı yok.
Normal ve en çok huzur veren şey
normal değildir bence
Gayet normal bence
Normal ve çok hoş bir his..
Adamın ki balyoz gibi olunca normal diyenleri görürüm gerçi biliyorlar da neyse
Bence gayet iyi ve huzur verici
Masumca uyumaksa evet knk
Ne alaka uyunur asik olunca
Aynen kanka, masumca.
Çok normal keşke ben de şöyle yatabilsem
Ben duramam masum 😂
@kitapçı11 yahu adamla yatağa girmişim zaten 😂 masum uyuyacak olsam kendim yatarım kendi yatağımda rahat rahat.
@kitapçı11 ben yanaştırmanın yolunu bulurum… bir de yani bana orada da yanaşmıyorsa hoşlanmıyor mu diye de takarım yani.
@Çikopit 😂😂
ateşle barut bir yere kadadr dayanır
Normal. Ben çok yatarım ve severim
Pek mümkün olmaz bence sadece masumca sarılmak :D
Hayır değil...
Ateş ve barut...
Ben hayatta aynı yatakta masum duramam.
Ben uyuyamamam
Normal tabiki neden olmasın
Masumca uyunur biz uyuyamıyoruz 😂
Olabilir
Masumca miii hic sevmem😂😂🥵🥵🥵
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?