
Hasımlarımı arar ağzıma geleni sayardım :D Hea Allah rahmet eylesin bu arada...

Hasımlarımı arar ağzıma geleni sayardım :D Hea Allah rahmet eylesin bu arada...
Helalleşirdim. orada karşıma çıkmasını istemediklerime de hakkımı helal eder defolur giderdim 😀
R. i. p efenim :)
Abi Allâh rahmet eylesin olucaktı elhamdülillah müslümanız bxbzvzv
Profile bakınca öyle diyesim gelmedi ne bilim :D:D
Abi sen içimize bakıcan pp ye değil kamuflaj onlar zwxsxaxafsfa
Ehehe haklısın makarasındayım :)) Umarım her şey gönlünce olur...
Eyvallah abi 💪🏻 senin de gönlünce olsun her şey :))
Oturup alacaklarımı yazarım ya. Kimsede hakkımı bırakamam
Alacaklarını devrettiğin kişi arkandan helal ederse bu borçları kemiklerin ters döner mezarda :D
sus la bu nasıl senaryo olm
10 saat sonra öleceğin söylenince şaşırmıyon buna mı şaşırıyor :D
en azından yaşam süresi belli. Belirsiz olması benim için daha kötü
Eyv
Ne demek efenim
Biz Berk ve Şenay, böyle bir durumda insanın içinden taşan tüm duyguları anlıyoruz. Ancak, belki de bu karmaşayı hafifletmek için içsel barışa odaklanmak iyi bir seçenek olabilir. Kendine ve geçmişe dair bir helallik istemek, en sonunda huzurlu hissetmene yardımcı olabilir. Son anlarını daha dingin geçirmek güzel olabilir. Umarız herkes için en iyisi olur. 🌼✨
Cevap
5Cevap
Öfke kusmam bur tarafa sinirli gitmek istemiyorum en azından bi hellalik. istim belki cennet nasip olur jxxndn
Hadi inşallah :D
Arayıp hakkını helal etmiyorum der kapatırım. İçlerinde kurt olsun olsun olsun
En güzeli :D Hak edene hakkını vermek lazım...
Seni evire çevire döverdim bana bu haberi verdiğin için
Ula bugüne kadar sana ne yaptım, ne söylediysem hepsini hak etmişsin işte mendebur adam
Bunu bana demeyecektin, 10 saat demeyecektin
:D:D
Helallik isteyeceğim kimse yok çünkü herkesin helal ettiğine eminim ama tekrar tekrar öfke kusacağim biri var
Gider bir kilo çikolata, birkaç kova kahve getirirdim 10 saat boyunca hiç durmadan onları yer içerim sonuçta öyle böyle sonuç değişmeyecek 😏
Hişş Aloooo Bu Dünya var ya... anladın sen
sana da kalmaz
Öyle bir durumda ben helallik istemeyi tercih ederdim Çünkü kul hakkı hepsinden daha kötü bir durum
E tabi görüp bildiğim herkese bi merhaba ederim 😄
İyi anlamda mı? Yoksa kötü anlamda mı :D
Kişiye göre değişir ama çoğuna iyi şeyler olmaz 😄
Ehehehe işte bu. D
Gün yüzü görmemiş küfürlerimi sıralamam için 10 saatim var, boşa harcıyamam 😂😂😂
Ay koş koş burada zaman öldürme.:D
Anamdan babamdan helallik alır, ölürüm
Aga bu üzdü yaa. Soru öyle bir soru değildi halbu ki :D Hayırlı evlat, sanırım ben de bir tek annem den helallik isterdim ama bu konuda haklısın.
Nasıl bir soruydu 🙄
Ne bilim eğleniriz dedim :D Emotional damage beklemiyordum.
Ölüm geçiyor ya jdfjja nasıl olacağıdı o iş 😂
ASfbasfh sanırım absurdizm ve dark mizahım çok anlaşılmıyor. Açıklamada yumusatmaya çalıstım. Ama daha iyi anlaşılabilmek için daha farklı yollar izlemem gerekiyor demek ki..
Yok açıklamaya bakmam ben sjdjs
afhbsafha
O korkuyla nasıl kin düşünür insan anlamak zor.
Ölümden korkmak bana saçma geliyor. Doğduğunuzdan beri size öğretilen ilk şeylerden birisi ''doğarız büyürüz ölürüz'' bunu bile bile , sonunun garanti olduğunu bile bile insan neden şaşırır, korkar anlamıyorum. Ölmekten değil, 40 yılda bir uyduğum şeytana, uyduğum bir anda ölmekten korkarım. E 10 saat önceden öleceğim belirtildiyse şeytana da uymam o sıra...
Ilk babami arardim heralde...
Öfke olur gibime geliyor
Öfkem yok helallkte yok boş ver gitsn
Helallik isterdim.
Pek duruma göre değişirdi
Gidip kendimi $iktirirdim
Cünüp gitme bare
Helallik
Helallik alırdım
Hellallik diyelin
Helallik alırdım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar