Kendi canınızın yanmasını mı yoksa başkasının canını yakmayı mı tercih edersiniz?

Bana kalırsa bu hayattaki en kötü şey acıdır ve eminim ki kimse acı çekmek istemez peki siz acı çekmemek uğruna başkasının canını yakmayı mı tercih edersiniz yoksa kendi canınızın yanmasını mı tercih edersiniz?

Kendi canımın yanmasını
Başkasının canını yakmayı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Kendi canınızın yanmasını mı yoksa başkasının canını yakmayı mı tercih edersiniz?
Cevapla