Yemek yemek bazı insanları çok mutlu ediyor. Ama ben yemek yerken sadece bir ihtiyaç olduğu için yiyiorum. Mutlu olamiyorum. Neden?
hep şunu da yiyim tamam sunuda yiyim ki az kilo yapsin. Almisimdir herhalde bir kilo inşaallah yarar vücuduma diye diye. Şimdi mesela hala zayifim ama alsamda olur almasamda memnunjm yani. Yinede hep yiyim de dahada zayiflamayim. Yiyimde aradan ciksin. Tansiyonum falan dusmesin. Ve hic yemek yemegi kendime eglenceli yapamıyorum. Napmam lazim siz nasil mutlu oluyosunuz
neden?
hep şunu da yiyim tamam sunuda yiyim ki az kilo yapsin. Almisimdir herhalde bir kilo inşaallah yarar vücuduma diye diye. Şimdi mesela hala zayifim ama alsamda olur almasamda memnunjm yani. Yinede hep yiyim de dahada zayiflamayim. Yiyimde aradan ciksin. Tansiyonum falan dusmesin. Ve hic yemek yemegi kendime eglenceli yapamıyorum. Napmam lazim siz nasil mutlu oluyosunuz
neden?
yemek yerken mutlu oluyorum
mutlu olmuyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar