Yemek yemek bazı insanları çok mutlu ediyor. Ama ben yemek yerken sadece bir ihtiyaç olduğu için yiyiorum. Mutlu olamiyorum. Neden?

Yemek yemek bazı insanları çok mutlu ediyor. Ama ben yemek yerken sadece bir ihtiyaç olduğu için yiyiorum. Mutlu olamiyorum. Neden?
hep şunu da yiyim tamam sunuda yiyim ki az kilo yapsin. Almisimdir herhalde bir kilo inşaallah yarar vücuduma diye diye. Şimdi mesela hala zayifim ama alsamda olur almasamda memnunjm yani. Yinede hep yiyim de dahada zayiflamayim. Yiyimde aradan ciksin. Tansiyonum falan dusmesin. Ve hic yemek yemegi kendime eglenceli yapamıyorum. Napmam lazim siz nasil mutlu oluyosunuz
neden?
yemek yerken mutlu oluyorum
mutlu olmuyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Yemek yemek bazı insanları çok mutlu ediyor. Ama ben yemek yerken sadece bir ihtiyaç olduğu için yiyiorum. Mutlu olamiyorum. Neden?
Cevapla