Kaç şair, seni anlatmaya zorlandı... bilmiyorum, Yokluğunu anlatmak için kaç kalem , kaç kağıt gerekirdi onuda bilmediğim gibi... Zaman bunu anlatmak ve insanlar bunu anlamak için uygun muydu ondanda emin değilim. Güzel olmadı bu kadar bilinmezlik, sen sade ve anlaşılabilir şeyleri severdin... Ben ise sırf sen sinirlen diye bilmediğin kelimeleri sorardım sana.. Sinirlenirdin.. hatta kızardın bunu yapmayayım diye... Ben sinirlenişini bile severdim...
Yokluğunun verdiği baş ağrısı bugün de, dün de, geçen gece de vardı.
Nasılım diye sorma sözlerimden oku kendini.
Buralardan gidersen eğer özlemi sen olur semtimin.
Diyorsun ya hep beni seviyor musun diye bana,
Ne kadar sevdiğimi sorma gözlerimden oku sevgimi."
Sokrat ST - Toz Pembe Değil şarkısından. Baya güzel anlatmış bence. Yine de gerçek duyguları, hiçbir sözün tam anlamıyla ifade edebileceğini düşünmüyorum. Leyla ile Mecnun dizisinde çok güzel bir söz vardır bununla ilgili.
"Bazen dil gönlün hissettiklerini kelimelere dökemez. Eğer sevdiğinin yanındaysan konuşmak zaten gürültüden başka bir şey değildir."
1
1 Yorumla
Soran
1 yıl
Cok güzel anlatmışsınız elinize sağlık. sondaki sözün ağırlığını anlayamasamda. Anlamaya çalışıyorum.
Kaç geceye daha sığdırdım Ay'ın boş bakışlarını ki bilirsin ki benim Ay' dan başka mum dikecek sokağım yoktur, şimdi bu mumlarda sensizlik yasında avuçlarımda damlamaya hazır, 'biz serçeyi şu koca dünyaya sığdıramadık' der yazar ve eklerim bir serçenin akmayan gözyaşından bana kalan bir göz çukuru mezarlığı, şimdi damlamaya hazır birkaç yaş oysa serçeler ağlayınca ölürmüş sevgili öyleyse ben bir bülbülün canını almış dikeni, şimdi sensizlik yeminleri ediyor gece bense etmediğim bir yeminin kefaret orucunu ödemede...
Bu duyguları ne zaman açıkladığına göre değişir. Hala hissediyorsan hiç kolay olmaz açıklamak. Geçmiş gitmiş, geride kalmışsa kolayca ifade edilebilir, bir çırpıda..