Lisede staj yapmam lazım ama çok korkuyorum tavsiye verir misiniz lütfen?

Tarih okuyorum bir yandan da formasyon alıyorum. Staj hariç bütün formasyon derslerini verdim. Geçen sene staj yapmalıydım ama korkumdan dolayı dersi sildim yinede formasyonu bırakmaya gücüm yetmedi. Bu sene anlık cesaretle aldım. Yarın gidip hocayla konuşmam lazım resmen ödüm kopuyor. Obezim ve bilgisizim ne halt edeceğim hakkında hiçbir fikrim yok. Devamsızlık yapmamak gerekiyor 10 hafta boyunca haftada 8 saat gitmem lazım.

Formasyonu alır B planı diye kenara atardım diye düşünüyordum düştüğüm hal içler acısı
Lisede staj yapmam lazım ama çok korkuyorum tavsiye verir misiniz lütfen?
Cevapla