Japonlar anayasal monarşiyi korudular
Ve Batı' nın pek çok güzel yönünü kabul ederken kültürlerine ve tarihlerine sahip çıktılar
Japonlar anayasal monarşiyi korudular
Ve Batı' nın pek çok güzel yönünü kabul ederken kültürlerine ve tarihlerine sahip çıktılar
Daha çok coğrafya ile alakalı. Ada ülkesi. Işgal edilmemiş. Herhangi bir Kolonileştirme veya sömürü faaliyeti de olmamış. Ayrıca öncesinde de büyük bir japon imparatorluğu vardı. Bizim kültürümüze bak mesela. Araplar gelmiş bir şeyler almışız, Ermeniler gelmiş onlardan da almışız, yunanı bulgarı rusu da gelmiş onlardan da bir şeyler almışız. Üstünde bir de İngilizler Fransızlar gelmiş. Bir de Avrupa ile Asya'yı birbirine bağlayan bir pozisyonda kültürünü korumak çok zor. Anlayacağın tamamen coğrafya ile ilgili
Ben Kürdüm ama sizin adınıza konuşacak olursam sizler, Moğollar ve Japonlar aynı aileden gelmesiniz (Ural-Altay) herhangi bir zeka sıkıntınız da olmadığına göre bu tamamen diğer kültürlerle olan ilişkilerden kaynaklanıyor. Bugün eski Moğol kültürü de eski türk kültürü de yok ama Japonlar kültürlerini hala sürdürüyor. Her ne kadar bu günlerde kapitalist sisteme yenik düşmüş olsalar da hala eski toprak varlığını sürdürüyor
Cevap
2Cevap
Kültürlerini korumaları ve bundan güç almaları aynı zamanda Hiroşima …
Japonya'yı var eden Amerika ve azimdir.
yok sadece liyakat
Yooo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?