Cumhurbaşkanlığı sistemi ülkeye faydalı oldu mu?

Sence başkanlık sistemi ülke için faydalı oldu mu?

(Bupar araştırmasına göre)

SEÇMEN BAŞKANLIK SİSTEMİNE DE HAYIR DEDİ

Anket kapsamında yurttaşlara sorulan “Başkanlık sistemi ülke için faydalı oldu mu” sorusuna katılımcıların yüzde 57.4’ü “Hayır zararı oldu” dedi. “Bir şey fark etmedi” diyenlerin oranı yüzde 20.2, “Evet, faydalı oldu” diyenlerin oranı ise yalnızca 19.3 oldu. Fikir belirtmeyenler ise yüzde 3.1 oranında açıklandı.

Faydalı Oldu
Zararlı Oldu
Aynı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Bu kadar oy nasıl kullanılmış :D
Güncellemeler
+1 yıl
130 oy nasıl oldu yav :D
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Cumhurbaşkanlığı sistemi ülkeye faydalı oldu mu?
Cevapla