İlk defa bir şey çaldım yaptığım hırsızlığa girer mi bakar mısınız?

Soruyu 2. kez soruyorum, markette tek başıma çalışıyorum. 15 bin lira maaş, sadece pazar günü tatil, sigortası yok. Sabah 8 akşam 5 buçuk yazın ise 8'e kadar. Marketin ısıtması bile yok soğukta duruyorum. Kamera da yok. Normalde her aldığımın parasını öderdim ama 2 tane 25 TL'lik kek aldım ödemedim. Hırsızlık mı oluyor?

İlk defa bir şey çaldım yaptığım hırsızlığa girer mi bakar mısınız?
Cevapla