AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
100Cevap
bir tek askerde kullandım o kadar
:) :)
*-*
Askerde ateş ettik yahu :))
👍👍👍👍
Düzenli poligona gidiyorum
Atıyorum diyorsun:))
Götünden vururum diyorum @Entropiii sadsadas
çayı püskürttüm ahahahaha
zorla kasıyosunuz bugün erkeksiyle beraber @Entropiii
👍👍
Kalın dudak o smiyleyyy ler bende çıkmıyor malesef ssadasd
Tufekle sise vurmuslugum var. :)
👍👍👍👍
Boş silahtı
Dolusuyla denemedim hiç.
Denersin umarim :)
Bos silahla nasil ates ettin bende oraya takildim simdi :D
evet yaklaşık 3000 kez
3000?
silah fabrikasında çalıştım 2,5 yıl
askerde epey. ah ah o g3 lerin dili olsa ;)
👍👍👍
Evet saçma atmıştım zevkli ya çok zevkli
Zevklidir tabiki
Zaten plan SAT olmak :D bir sürü silah vercekler :D
İnsanlara sıkmak çok zevkli.
Topuklarina 😄😄 ahahah
Ne kadar iyi kalplisin...
Ben bir melek😇
Kesinlikle. Kötü kalpli biri kafaya sıkar
Cok ateş ettim ava da gittim aticilikta iyimdir :)
Avcilik da cok farkli ya
Farklı bir zevki var 15 yaslarimdaydim tabi su an gitmiyorum
Aile buyuguyle falan sanirm simdi anladim
Evet aynen :)
Atış yapıyoruz prof olarak çok yaptım o. O
Aa ciddi misin
Poligon kurduk özel :D zevkli stress atiyor insan. d
Askerde Ortalıgın Tozunu Attırdık
👍👍
ateride ördek vurmak daha zordu.
Hahhaahah😄😄😄
av tufegı ıle atıs talımı yaptım
👍👍👍👍
Olmadı askerde su tabancası kullanıyorduk :-D
Ordek vurmalarini da sayiyorum
Ha tamam oldu o zaman ;-)
Av tüfeğiyle ettim bir de babamın tabancasıyla
👍👍👍👍
mermiye kafa bile attım
Helal be...
eywallah
Yazin kopek vurmustum pompaliyla
Olmadi bu
Neden zarar veriyodu malima, uc kez kacmasi icin ates ettim uc gun bekledim gitmedi mecbur kaldim
Ya evet burada da kopek cok insan cildiriyor.. ama vurmak ne derece hakli.. inan aklim karışıyor
Kovaladim kacmadi ates ettim kacmadi bekledim, yerdeki malima zarar veriyosa napabilirim
askerden önce bir kere
👍👍👍👍
Ava gittiğimde 2 tane tavşan vurmuştum
Tavsan kolaydir saniyorm :) guzel👍
Profil resmime bak anlarsin
ne ile attın? iyi bir atıcı değilsin.
Bakaym
Dostum benim attiklarimi yakindan bakarak anlaya bilirsin kagidin arkasindan isik vuruyo ondan sana oyle gelio mmp5 ve tabanca bu arada.
doğrudur. kısa namlululara göre iyi atmışsın o zaman. evet.
kaç m den?
Tabanca 5m mp5 15m den ve hizli bir sekilde yavas atim degil yani.
hmm. tabanca 25 m'de tam tamına 30 mermi attım. ikisi boynuna gitti. geride kalanlar hedefin kursağında toplanmıştı en son yaptığım atışta. ortası delik deşikti kağıdın :D atış yaparken özellikle boynu ve göğsü hedef alırım. kafaya atmak riskli çünkü. ;)
Yavas atimda mermileri toplayabilirsin hizlida oyle bisi olmuyo goguse atis daha kolaydir hareketli hedefi kafadan vuramazsin
üç atım bırak üç atım bırak. yine toplarsın. seri atış sürekli basacaksın manasına gelmiyor ki :)) kafadan vurmamanın sebebi de dediğinin yanısıra eğer yakın muharebe ediliyorsa (5 m gibi) kafaya attığın zaman adam merkezi sinir sisteminde tetiğe basmaya şartlandığı için kendisi ölse bile ölürken denk getirip tetiğe basınca seni de vurabilir. bunun için sas komandoları vs özellikle göğüs boşluğunun altındaki noktaya hedef alır ve ateş ederler. çünkü orası vurulunca o mermi delip geçer ve belinin az altındaki merkezi sinir sistemini parçalanır ve hedef direkt felç olarak parmağını dahi oynatamayacak hale gelir :))
test etmek istersen. sol elini hafif yumruk gibi yap. ama başparmak başta olsun. ve belinin altına doğru bastır. ama tam ortasında olsun sırtının. bulamazsan bastıra bastıra test et. az bir bastırmayla bile ne kadar acıdığını hissedersin. işte orasına gelirse...
Dostum bu bilgileri burada yazmamalisin...
g3 m1 mp5 ne varsa yağdırdık askerde
👍👍
Az kalsın dedemi vuruyordum l*n asdg
Hahahahahahah😄😄😄😄
Poligon zevkli. bir tek ava karsiyim
Ya av olur da ne kdar zevke dökülür tartisilasi
Hayvani canini yakarak eziyetle öldürüyosun bunu zevk haline getiremem.
Ben yapabilir miyim bilmiyorum ama yapana saygi duyarim
Saygi duyamam
Etmedim korkarım silahtan
Kendine tutmayacak kadar aptal degilsen.. neden korkasin canm :)
Elbette kendime tutmam da ne biliyim bana ürkütücü gelir
Rizeliyiz etmezmiyiz...
Hahahaha😄
çok kullandım askerde olsun avda olsun
Guzel👍
:)))
av yapmak amaçlı kullandım tüfek
Avcilik da cok degisik ya
Av tüfeğiyle ateş ettim
Av tufegi hic gormedim
Ciddimisin
Gercekten Ya belki cocuklugumda gormusumdur ama hatırlamıyorum bile
Olabilir ama ateş etmek çok zevkli
Bolca atis yaptim havaya
Dugunlerdeki olay mi
Yoo acik alanda yaptigim atislar
👍👍
Ahaha hayatım silahların içinde geçti
https://i. hizliresim. com/l0Rq5X. jpg
Artık biri linki düzeltir hayrına :ddd
Bence guzel bisey
Link i atsana ben alamıyorum :dss
Oo hkemde nasl ve kac defaa
Herkes ates etmis ksde
Yalan soleme gibi luksum yok cnku askerim ben ;)
Evet :):) izciyken
👍👍
her ay sonu poligona gidiyorum meslek icabı.
👍👍👍
Evet.
Oohoooo :)
Waoow
1866 winchester hastaligim var
Ben buldugum nimetle yetiniyorm simdilik
Ne var sende?
O silah i bir arastir namludan gormen yeterli indirir
yok ates etmedim
Attım ELHAMDULILLAH
👍👍
ates ettım
Bang bang
seytan doldurur napıyorsun
Korkma ici dolu degil. d
MP5 İm var
👍👍
silahsız yaşayamam
Öldür ya da ol misal
yok öldürmek için değil. ama silah hastalığım var
avlaniyorum
👍👍👍
Aldığın nefes kadar
Hmmm..
O o oo o o oooo
Ayip ettim...
Aynen
Sadece askerde :)
:) :)
Evet...
:) :)
Ne gülüyosun beee
Ettim.
:) :)
askerde cok ettim
Ben de istiyorum ya
asker olmakmı
Asker olmak degil Nisan almak
haa hic bir akrabanızda felan silah kullanan felan yok mu git ateş at, cok zevkli oluyo farklı farklı silahlarla farklı mesafelerde ateş etmek heleki vurmak güzel ya
Babam var kapi gibi :) onunla denemek istiyorum
e babanda varsa daha ne sorun ediyon baba iki el ateş edeyimmi de cıkın tarlaya bahçeye bir kaçtane teneke veye şişe veya hedef yap ateş et ama baba ogretir zaten ateş etmeyi çünkü bilmeyenler için cok tehlkikeli
Evet ona diycem sabirsizlaniyorum
küçük büyük var mı iki çeşittende otobatik ve tabanca varmıdır babanda
vuruldum bile /(
:/ aaa
malesef çok zor günlerdi
Sigarayi birak
Seviyorum
Askeriz hk–33 g3
Guzel miydi sence peki o dönemler
Suanda askerdeyim
Umarim hayirlisiyla yaparsiniz da gelirsiniz
Amın atarsa 59 evlenecek kız olsa evlenecem dha
evet
:) :)
Evt kullandm
👍👍👍
çok ettim
Guzel bir his olmali
isterseniz bulunduğunuz illerde atıcılık merkezleri vardır kaydolup bir kurs alıyorsunuz devamında belli günlerde atışlar yapıyorsunuz
Babamla giderim kursa falan gerek yok en iyisi onunla olur benim için
evetttt
silahları sevmiyorum
Ben seviyorum
can yakan ateşli slahları sevmiyorum
yinede dikkatli ol
İzmirin suyundan mi bu :)
Karadenize gelde sevdiesinler :))
Karadenizliler sever ;)
biliyorum:)