Eşimin bi iş yemeği var yeni çalışan birine hoş geldin yemeği gitmesini istemiyorum alkollü ve 8-9 kişilik kız erkek?

Ama bu benim işim deyip rest çekiyor bana gelince yollamaz kendi gitmek istiyor benim düşüncemi umursamıyor zorundayım diyor. Zorunda değil gitmese de bi şey olmaz ne yapmalıyım? Ben mi abartıyorum artık sinirlerim yıprandı.
Eşimin bi iş yemeği var yeni çalışan birine hoş geldin yemeği gitmesini istemiyorum alkollü ve 8-9 kişilik kız erkek?
Cevapla