Hamilelere otobüste yer verilmeli mi sizce, siz olsaniz verir miydiniz?

7 aylik hamileyim. Bugün hastaneye gidecektim ve otobüsle gitmek zorunda kaldım. Her neyse otobüs bayağı doluydu hiç boş yer yoktu. Bir süre ayakta bekledim ama belim çok agridi ve otobüs çok sarsıntılı gidiyordu. Genç biri oturuyordu mecbur ondan rica ettim. Rica etsem oturabilir miyim otobüs çok sarsintili gidiyor dedim. Direkt bana, bende para veriyorum bu otobüse, yer vermek zorunda değilim dedi. Hiç tartışmaya bile girmedim hiç bisey demedim. Yani bazı insanlar neden böyleler anlamış değilim. Yer vermiyorsan bile neden beni tersliyorsun ki kötü bisey demedim ya da kalkmak zorundasın demedim. Rica ettim sadece..
Hamilelere otobüste yer verilmeli mi sizce, siz olsaniz verir miydiniz?
Cevapla