Toplu taşımada hamilelere ya da çocuklulara yer verir misiniz?

ben şahsen sadece yaşlılara ve fiziksel emgellilere yer veriyorum. çoluk çocuklu ya da hamile kimseye yer vermedim çünkü bana göre bu bir tercih. ama yaşlılık ya da engellilik durumu tercih değil.

Güncellemeler
+1 yıl
siz bendne betermişsinşz 😂😂😂 ben en azındna yaşlıya ve engelliye yer veririm.
Güncellemeler
+1 yıl
hamilelik ve çoluk çocuk sahibi olmak bir tercih meselesi, o yğzden vermiyorum bunlara yer var
Toplu taşımada hamilelere ya da çocuklulara yer verir misiniz?
Cevapla