Toplu taşımada hamilelere yer veriyor musunuz?

Bugün otobüse hamile bir kadın bindi hayır binerken gördü her taraf tıklım tıklım dolu bir sürü insan ayakta bekliyor yine de bindi alışveriş yapmış sanırım elinde poşetler vardı AVM önünden bindi sonra bir de homurdanıyor of ay insanlık kalmamış bu Türkiye'de falan birkaç kişi de onunla tartıştı yer vermek zorunda mıyız binerken dolu olduğunu görmedin mi dediler hala kimse de insanlık kalmamış falan filan diyor tartıştı milletle Zaten ben indim haksız mıyım yani dolu olduğunu bile bile biniyor demek ki birileri yer verir diye düşündü kimse de vermedi siz veriyor musunuz

Toplu taşımada hamilelere yer veriyor musunuz?
Cevapla