Sizce kadın hastalıkları ve doğum bölümüne erkekler girebilmeli mi?

Sizce kadın hastalıkları ve doğum bölümüne erkekler girebilmeli mi? Dini sebeplerden tamamen bağımsız olarak, siz bir kadın olarak herhangi bir sebepten dolayı muayeneye gittiğiniz ortamda erkeklerin bulunmasından rahatsızlık duyuyor musunuz yoksa sorun etmiyor musunuz?
Sizce kadın hastalıkları ve doğum bölümüne erkekler girebilmeli mi?
Cevapla