Sizce kadın doğum uzmanları kadın mı olmalı yoksa erkek mi?

Bana göre hiç fark etmiyo ama bunu ciddi anlamda sıkıntı eden bireyler var
sizce bir bayanın erkek doktor a muayene olmasında bir problem var mı
Veee her zaman şunu düşünmüşümdür kadınlar kadar cesur ve güçlü bir yaradılış
erkeklerde olsaydı o çatal denilen şeye çıkıp muayene olurlarmıydı bunu çok merak etmişimdir 😂😂😂
Sizce kadın doğum uzmanları kadın mı olmalı yoksa erkek mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Yaaahu arkadaşlar erkekler siz kadın olsaydınız diyorum o çatal denilen şeye gözünüzü kırpmadan korkok olmadan otururmusunuz sorumun detayını okuyun bir yahuu delirtmeyin beni 😂😂😂
Sizce kadın doğum uzmanları kadın mı olmalı yoksa erkek mi?
Cevapla