Ben çok yanlızım aile içi travmamida kimseye anlatamam yeni taşındık yanına gidebileceğim kimsede yok sizin travmaniz var mı?

Travmami 1 kişiye anlattım oda burdan tasiniyo bizde yeni taşındık zaten kimseye anlatamam çok yanlız kalıcam en iyisi bu dünyadan gitmek

Ben çok yanlızım aile içi travmamida kimseye anlatamam yeni taşındık yanına gidebileceğim kimsede yok sizin travmaniz var mı?
Cevapla