Marka değil model su ısıtıcı tavsiyesi istiyorum. Suyu hızlı kaynatan, paslanmaz çelik malzemeli, otomatik kapatma özelliği olan, güvenli kullanım sağlayan, 1,5-2 lt kapasitesi olan kettle arıyorum. 150 tlye kadar fiyatı olabilir. Suyu hızlı kaynatması önemli 1 lt suyu 3-4 dk'da ancak kaynatacak kettle aramıyorum. Kettle tavsiyesi verir misiniz?en iyi kettle hangisi
Korkmaz markasının su ısıtıcısını kullandım. Memnun kalmıştım. Kreç tutmuyor, kısa sürede suyu kaynatıyor. Ayrıca su ısıtıcı olarak Arçelik Çaycı'yı da kullanmıştım. Çaydanlığa benziyor ama üst kısmı çıkarıp kapağı alta takında kettle olarak kullanılabiliyor. Hem çay yapabiliyorum hem de su ısıtabiliyorum.
Kettle, yani su ısıtıcıları olmasaydı ne yapardık düşünemiyorum. Abartma diyeceksiniz ama gerçekten o kadar pratik ki yoklukları kara kara düşündürürdü. Elektrikler kesildiğinde su kaynatmak için bir sürü bekliyorsunuz. Kettle'da 5 dakikada kaynar su miss gibi :) Daha fazla uzatmadan kettle tavsiyelerimi sunayım;
Tefal
Tefal kettle
Tefal markasının ürünleri gerçekten hem çok şık, hem de çok kaliteli bence. Kime sorsan da aynısını der. Ha biraz fiyatları pahalı ama kaliteyi, şıklığı ucuza alamazsınız üzgünüm :) Görseldeki ürünleri çok güzel değil mi? Hem şık, hem nostaljik.
Arzum
Arzum kettle
Arzum da kaliteli ve şık markalardan biridir. Tasarımlarını ben çok beğeniyorum. Yukarıdaki modellerin renklerine baksana, aşık olursun 😍 Yuvarlak tasarımı da mutfağa çok yakışıyor bence.
Beko
Beko kettle
Beko hem uygun fiyatlı, hem de kaliteli markalardan. Tasarımları diğer 2 markaya göre zayıf kalabilir ama kaliteden yana aklınızda soru işareti olmasın. Camlı modellerini ben çok seviyorum görseldeki gibi. Görseldeki modeli tercih edebilirsin.
Korkmaz
Korkmaz kettle
Korkmaz genelde tabak, tencere markası olarak bilinir ama böyle ufak ev aletleri de üretiyorlar. Gerçekten çok başarılar. Bu alanda adını duymamış olabilirsin ama bence tercih edilebilir. Görseldeki gibi ledli şık tasarımları var.
Sinbo
Sinbo kettle
Sinbo ise tam bir fiyat / performans ürünü. Fiyatları uygun, ihtiyacını her türlü görür. Yormaz, üzmez seni :) Bir de eve servisleri vardı. Eğer arıza olursa kargo kapıdan alıyor ürünü, servise gidiyor. Yine kargo evinize kadar teslim ediyor. Tamir olmazsa ürünü değişip sıfır ürün gönderiyor. Ben çok sevmiştim.
En iyisu ısıtıcı tavsiyelerim bunlar. Önerdiğim tüm markaları hiç şüphe etmeden alabilirsin. Kettle tavsiyelerimden birini seçmişsindir umarım :) Kettle'la ısıtacağın suyla nasıl güzel çay demlenir buradan öğrenebilirsin.
Arzum marka AR328 model 2200-2400 watt, 1,8 litrelik tabanı tepsi rezistanslıyı kullanıyor ve çok memnunum. Dediğin sürede kaynatır. Diğer markalara bakacaksan wattının 2300 den aşağı olmamasına dikkat et.
Renk değiştirme de haklısın. Ben üç yıldır kullanıyorum, belki gözüm alıştı ama bembeyaz duruyor. Sert ve oldukça iyi kalitede plastik kullanmışlar. Kararı yine de sen vereceksin.