Rus bir manita yaptım, sonra türk kızları çekici gelmemeye başladı 🤷♂️ İsveçli manita yaptım, Ruslar çekici gelmemeye başladı 🤷♂️ Türklerse askerlik arkadaşım gibi geliyor 🙇♂️🪖 olala🗣️
Rus kadınları paraya çok düşkündür, rahatlığına bakar. Eğer durumunuz yoksa zaten hiç böyle şeylere kalkışmayın. Eviniz arabanız haftasonlarında boğazda kahvaltı yapacak ve düzenli olarak hediye alabilecek yazları bodruma tatile gidebilecek kapasiteniz varsa size gereken ilgiyi gösterecektir. Bir de hiçbir zaman onun sahibi olamazsınız çok zorlandığını düşünürse bırakıp gider. Sosyal medya da zaten bu algıyı güzel aşılıyor özellikle de İnstagram son zamanlarda Türk kadınları da buna özenmeye başladı. Saçma sapan istekleri yok algısına inanmayın her kadının bir beklentisi vardır sizden, bu hem maddi hem manevi olarak karşılayabilir misiniz ona bakacaksınız. Güzellik algısı görecelidir, her tarafı estetik olan birisinin özelliği de doğan görünümlü Şahin gibi olacağını da unutmayın. Rus kadınların %90 yüzünde estetik vardır. Dünya da güzel kadın varsa da bu İskandinav ülkelerindeki kadınlardır. Ayrıca Rusya da kadınların sayısı erkeklerden yüksek bu yüzden Rus kadını diğer cinsleriyle rekabet içinde. Rus kadının tercihi Türk erkekleri değil. Daha çok zengin Arap erkekleri olabilir
Resimdeki gibi bir manita yaptıysan Türk kızları artık gözüne çekici gelmez, Ruslar numaradan samimi olmadıkları ve zeki oldukları için durduk durmadık yerlerde sinirlenmedikleri için de özellikle Rus sevgilin olduysa Türk kızlarını yer yarılsa bile sevmen mümkün değil hiçbir çekim hissetmezsin.
güzellik dışında kendi farkına varmış oluyorlar. ortadoğu da yaşayıpta avrupai filmleri avrupa aile sosyal yapısı sanıp ortadoğu erkeğine dayatmaya çalışıyorlar. bazı konuları aşmaları lazım yoksa zaten gün gibi ortada ki kimse artık bu kızlarla evlenmiyor