Güncellemeler
+1 yıl
Profile resim koymadığım için özgüvensiz olduğumu düşünen kızlar varsa buyursun DM den benimle Fotolarını karşılaştırsın eğer görünüş olarak beni yanınızda sönük bırakırsanız yeni bir güncellemeyle o kızdan herkesin önünde özür dileyip sorumu sileceğim. var mı buna özgüveni ve cesareti olan?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Pardon sen kimsinki kızlara vasat diyosun farkındaysan Annede bir kız gelmiş burada vasat diyo dm foto at diyo sapık sanki sevgili arama uygulaması bi sg
Güncellemendeki yaziyla olmayan beynini ve basitliğini vasatliğini bize kanitlamiş oldun ztn😹😹
Belki o hala karşınıza çıkmadı beyfendi
Çok nadir güzel var Türk kızlarının içinde naparsin coğrafya kaderdir
Sen sanki bir Kerem Bursinsin...
Değilim ama Çoğu türk kızından daha güzelim 🙂
Bu ego değil ya bambaşka bir seviyedesiniz yeni kelime bulmak gerekiyor 🤔
haksız mı
Ya Allah rızası için haklı olduğu tek bir şeyi söyleyin insanları aşağılamak bu kişiyi ne kadar yukarı taşıdı?
gerçeği söylemek aşağılamak değildir ki aşağılamak birilerinin olduğundan daha aşağı olduğunu söylemektir
Gerçeği söylemek mi hepimizle tanışmış mı bu beyfendi genelleme yaparak konuşmak ne zamandan beri gerçeği söylemek olmuş gerçekten empati yaparak söylüyorum savunulucak tek bir yanı bile yok
Bir de bize egolu derler. 😃😃
@_Güneş____00 değil misiniz :D
@köpek_olabilmek Soruya bakınca kimin egolu olduğu ortada. 😃😃
@_Güneş____00 nickim nasıl ki sence
Dünyanın en yakışıklı insanı olabilirsin, belki de adamlık olarak berbatsindir ki böyle diyen narsist birisini tahmin etmiyorum
Demek yanına kız bulamıyorsun o kadar mı cirkinsin kötüsün senin adına üzüldüm
Hmm güncellemeyi oku sözüm sözdür varsa cesaretin buyur fotoları karşılaştıralım DM de. ya ben sana yedireyim bu lafları ya da sen var mı o güvenin?
Yemin ediyorum bitiyorum böyle senin gibi ukala erkeklere bu aklınla sana ne güzel ne çirkin gelir tabi bulamasın çesaretmiş
Tamam işte bende hodri meydan diyorum laf sokmaya benzemez bu iş bunlar hep kaçış cümleleri ; )
Kaçış mi seni o kadar takmıyor olmak bu kadar zoruna mı gidiyor bence bi yardım almalısın bu kadar kafayı takmak hiç sağlıklı değil
@aurta Kuzu bana yazsana özelden iki dakika sana zahmet bir şey söyleyeceğim bu egoistle ilgili
kusura bakma takmama değil korku cümlesi bunlar takmayan insan soruya cevap vermez anlaşıldı güzelliğine güvenmiyorsun...
Tekrarlıyorum benden iyisen güncellemeyle özür dileyip sorumu sileceğim sözüm söz dediğim gibi
@Jahreno Bak kendini riske atıyorsun söyleyim bu tipinle rezil etme kendini jfjhkhkkmm
Başka ülkeden bul o zaman
Tuh napsak ki koca Türkiye de sana layik kiz yok
Güzellik algıları yüzünden
Hiçbir kızı beğenmiyorsun tepeden tırnağa her yerimiz estetik olsaydı beğenirdin🙄
Kız yine az da olsa bulunur. Yüzüne bakılacak erkek yok
ha sen sanki dünya erkek model 1. sisin
Bunu dedin kızlara yarandın aferin. Tam bir uydu erkek modelisin kızların ayak işlerini yapan
o kızlar benim ayak işlerimi yaoyor ben ABD'deyim
Onlar bana bakmıyor
Kardeşim en güzelini sabah yataktan kalkınca gör tanıyamazsın yüz hatların çoğu kızdan daha iyi kendini böyle ezerek onların ekmeğine yağ sürmüş oluyorsun haberin olsun
Kurban olsun o sidkliler sana
Bu ego nereden geliyor
Çoğunuza bakınca bir özgüven geliyor ister istemez
Şimdi dikkatimi çekti profil resmi sana mı ait?
Evtttt
Wow
Afrikalı yakışır senin yanına o zaman
Güzel olanlarıda var tabi
Açıklamak isterdim ama baya uzun olur
Vasat derken tip olarak mı?
Aradığın fiziksel özellikler neler mesela? Sen nasılsın anlatsana biraz
Ayy yesinler jwixjw
Güncellemedeki davetim açık varsa özgüvenin buyur resimlerimizi karşılaştıralım?
Özgüvenle alakası yok işim olmaz seninle
Bunun meali Yenilmekten korkuyorum haha
Azarsın gece gece dimdik olur
Tamam eğer dedğin gibiyse güzel olduğunu kabul edeceğim attım takip
Bizde ölüyoruz sana ya
Profil fotonda yüzünü kapatmana bakılırsa yanıma yakışmayacak level da olduğun kesin...
Profil fotoğrafın bile yokken bu şekilde konuşman aşırı komik ösdşsmdlsklsşleşsldşsmdçaleçslfşaldçsldçamd
KS de pp fotosu koymayı sevmiyorum Cesaretin varsa DM den karşılaştıralım fotolarımızı benden sönük kalmazsan hatta sen beni sönük bırakırsan gelip güncellemeyle senden özür dileyip sorumu sileceğim var mısın?
Ne oldu özgüven bi tarafına kaçtı? haha kıyamam yahu
Senin gibi narsist egoist biriyle iletisim kurmak istemiyorum
@Ecesencokslaksin Kuzu DM den yazar mısın iki dakika bir şey söyleyeceğim bu narsitle ilgili takibe aldım seni
Egodan değil resmimin olmayışını eleştirdiğin için bu teklifi sunuyorum benden iyisen özür dileyip sorumu sileceğim narsist olan adam bunu demez. Buyur bekliyorum DM ye yensen de yenilsende saygımı bozmam
Öyle deme la
Komik