Eşim çok egoist biri hem benim aileme hem kendi ailesine karşı?

Eşim kaç sene yalnız yaşamış oüyzden mi bilmem ama ne ailesini arar sorar ne akrabaları evde ister. Dün mesela kuzeni gelecekti kahvaltıya geleceklermiş dedim. Yok dedi.. kaç haftadır benimkiler geliyor hani dedim oda kırılmasın gelsinler. Ama kendisi hiç istemiyor … annesi babası uzakta Şu an onlarida arayıp sormaz binde bir. Kaynana da annemi arayıp sorarmış neyapiyorlar diye … oda benden biliyordur 🙄 ben ailesini ondan fazla düşünüyorum ama kendisi çok soğuk bir insan

Eşim çok egoist biri hem benim aileme hem kendi ailesine karşı?
Cevapla