Allahim bu ulke insanlarının bu kadar aptal olması da çok garip
1
6 Yorumla
Soran
1 yıl
Doğru diyorsun ama bence tutmak içinde bu bolgerde güvenlik sağlanmalı diye düşüyorum yani tabii bizim bölgemiz olmasın ama bizim kontrolümüzde olsa güzel olur
Arkadasim yapmayın:) Ne bizim olacak nede bizim kontrolumuzde olacak :)))) Adamlar oraya kürt devletini kuracak :) bizim insanlarımız da seviniyor gercekden ilginc bir ülkeyiz
Üstelik onlara bu imkanı da amerika İngiltere ve İsrail sağlıyor:) Ama turkiyenin yarisi Esad yenildi diye seviniyor :) Bu kadar aptal bir daha bir araya gelir mi bilmem Bak yorumlarda bir canım 500 yıldır orası bizimdi demis :))) Adam 3 gun onceyi sor bilmez ama 500 yıl diyor
Bence cok kapali olarak kaldik. Artik etrafimiza bakip toprak ele gecirmemiz gerekiyor evet kendi topragimizi koruyalim ama bu kadar etkin iken bölgede toprak almak iyi olur.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Ya siz kafayimi yediniz :))))
Biz haritamizi sabit tutalım yeter :)
Allahim bu ulke insanlarının bu kadar aptal olması da çok garip
Doğru diyorsun ama bence tutmak içinde bu bolgerde güvenlik sağlanmalı diye düşüyorum yani tabii bizim bölgemiz olmasın ama bizim kontrolümüzde olsa güzel olur
Arkadasim yapmayın:)
Ne bizim olacak nede bizim kontrolumuzde olacak :))))
Adamlar oraya kürt devletini kuracak :) bizim insanlarımız da seviniyor gercekden ilginc bir ülkeyiz
😁😁
Üstelik onlara bu imkanı da amerika İngiltere ve İsrail sağlıyor:)
Ama turkiyenin yarisi Esad yenildi diye seviniyor :)
Bu kadar aptal bir daha bir araya gelir mi bilmem
Bak yorumlarda bir canım 500 yıldır orası bizimdi demis :)))
Adam 3 gun onceyi sor bilmez ama 500 yıl diyor
Bende öyle düşünüyorum IŞİD Taliban Hamas el kaide hepsi ABD İsrail mossad ingiltre kurduğu örgütler
Bide bahane ediyorlar bunları bizim haklimizda inanıyor
Kesinlikle maalesef
Bence cok kapali olarak kaldik. Artik etrafimiza bakip toprak ele gecirmemiz gerekiyor evet kendi topragimizi koruyalim ama bu kadar etkin iken bölgede toprak almak iyi olur.
Günaydın o bölgedeki insanlara zaten vatandaşlık verildi hatta o bölge dışındakilerede..
Bsnce 2005 yılından itibaren vatandaşlik alan insanlar soyu incelemeli.
Yok toprakları ele geçirdik diye dünyadan silinecekler
Harita öyle olsun, onlar da vatandaşlık alsın. 500 yıl oralar bizimdi ve onlar vatandaşımızdı.
Tabiki vatandaş olacak
Her biri il olacak
Vali atanacak
Böyle bir harita olası değil. Olursa mecburen vatandaş olmaları gerekir.
Bu harita artık gerçek
Şam da fethedildi
Yaşasın büyük Türkiye
Böyle bir harita olmayacak :))
bizim topraklar gitmesinde mk
Böyle bir şey yok olmayacak.
Böylr harita olmaz
Kim yapmış ki bunu , böyle bi harita olmaz sanman
Öyle bi harita olmaz