önümüzdeki yıl yapılacak seçimde iktidar sığınmacı ve kaçaklara verilen vatandaşlarla ( vatandaşlık verilen yabancılar sayısı kadar farkla ) seçimi kazanırsa? seçimi meşru görür müzünüz. Ben meşru görmem açıkçası ve tepkimi ortaya koyarım.
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Bu en büyük felaket olur, en kötü senaryo inşallah böyle bir şey olmaz umudumuz bu yönde. Bizden öte hesap yapan yaradan var, yaşayıp göreceğiz inşallah... Fakat bu seçim hiçbir seçime benzemiyor sıradan her zamanki gibi bir seçim olmayacağı kesin. İnşallah ülkemiz için güzel sonuç olur... Bu sorunlar bitmez ama biraz da olsa hafifler...
Şu an bir milyonun üstünde vatandaşlık verilmiş. bu da en az yüzde 2-3 oy oranına sahip.
geçen ay ehliyet sınavında görevliydim. 15 kişi sınava girdi. bunun 8 tanesi suriyeliydi. ve bu 8 kişinin 3 ün de Tc kimliği vardı aynen bendeki gibi. hatta bir tanesi dik dik söylendi ne oldu beğenemedin mi Türk vatandaşı olmamı dedi. eğer durum böyleyse durum içler acısı... Ben Muhalefet partisi olsam avazım çıktığı kadar bağırırım son 11 yıldır verilen vatandaşların oy kullanmamasını. hergün bu konuyu konuşurum. İSYAN EDERİM.
Evet ama işte asıl sorun muhalefet olmamamız, halkın sözünün ne yazıkki geçerliliği yok, muhalefet de zaten işini düzgün yapmıyor meclisteki hiçbiri gibi sorun da bu. Peki beğenemedin mi dediğin de beğenemedim yallah ülkenize diyebildin mi hayır işte bütün mesele de bu... İnsanlar hiçbir konuda avazı çıktığı kadar bağiranıyor bu ülkede. Bazen diyorum ki nerede o yazarkasayi Ecevit'in önüne atanlar, ayakkabı firlatanlar, artık o vatandaşlık neden yok, milletin dediği tek adam cumhuriyeti herşeyi bitirdi tek çözüm seçim... Bu yüzden hep söylüyorum bu seçim başka seçim. 1923 neyse 2023 de o. Yoksa ülkenin pimi çekilmiş zaten patlamaya hazır... O yüzden kimse bu seçimde öylesine oy kullanmamalı çünkü Kader anı...
Sana yüzde yüz katılıyorum. eğer RTE bir beş yıl daha kalırsa ülke kozmopolit; çoğu araplardan ve zencilerden oluşan birleşmiş milletler gibi bir ülke olacak. zengin kalacak fakir kaçacak bu ülkeden
Fakir kaçacak yeri de yok işte, asıl mesele de bu. Biz ne bu ülkeyi terk eden bir milletiz o soysuz Araplar gibi, ne de zaten Türk u sevmez başka ülkeler kimse bizim yaptığımız gibi kapısını açmaz zaten bize. Bu yüzden ya batacak ya çıkacagiz ama bazıları benim çok karamsar olduğumu düşünüyor, önümüzde Almanya gibi bir devlet var, onlar da zamanında dibi gördü ama şimdi durum ortada diyor ama bakalım göreceğiz. Hayırlısı neyse o olsun ülkemiz için...
ülkenin gençleri yurtdışına vize başvurusu için kuyruk oluşturmuş. amerika vize için en yakın 2024 yılına tarih veriyormuş. Bir öğrencim böyle söyledi. ülkeden kaçmak isteyen milyonlarca genç var. çareyi kaçmakta bulan çok var.
Evet gençlik önünü göremiyor maalesef
Sen çalışıyor musun napıyorsun?
O yorumcunun yorumunu komple sil bence, yoksa ikinizin de hesabı sıkıntıya girebilir
teşekkür ederim nazik tavsiye ve yorumların için. hesabımın silinmesinden korkmuyorum. Şahıs kesinlikle bir arap sevicisi. Türk ve Türkiye düşmanı. Ve bu insanlar gün gittikçe artıyor. İstanbul'da'ysan Venezia yı bilirsin. öğrencilerimi staj denetleme dönüşünde uğradım. Araplardan geçilmiyor. Rezidanslar ve evleri hep araplar almış. venezia avm sokaklarında arap züppeleri volta atıyor eğlence yapıyordu. Bunlar yüzünden öğrenciler ve halk kiralayacak ev bulamıyor. hayat bunların yüzünden pahalı. Sanki biz kolay yaşıyoruz hayatı burada.
Hesabın kapanması önemli bir şey değil ama yine de sen sil bence bir mod görmeden... Bunların hepsini bilmek yetmiyor ama çözüm yok, bir ara uykuları yitiriyordum bunları düşünmekten, bu ülkenin ahvalini düşünmekten, millete bakarsan seçime bel bağlanmış yapacak şey yok modunda herkes, konuşmaya bile korkuyor. Seçimde ise kimsede sihirli değnek yok ki gelen bile nasıl yapacak neyi nasıl düzeltecek, ülke en az 10 yıl geriye gitti. İnsanlar demokratik yollardan çözülsün istiyor haklı olarak ama seçim de bugün değil ki. Her geçen gün aleyhimize işliyor ne yazık ki
Ak. lsizlar oldugu muddetce mesru gorulur
umarım akıllanırlar. yoksa ülke 5 yıl daha bu istilaya maruz kalırsa tamamen türklerden arındırılmış veya karmakarışık bir ülke olucaz
istanbulun khalini gören körlersiniz, yazıklar olsun..
peki kim kazansın sence
şimdiki iktidara kazanmasın da kim kazanırsa kazansın. ülkemde sığınmacı kaçak ve yabancı görmek istemiyorum. ülkede türkçe konuşan göremiyorum sokaklarda. bunlar yüzünden ev alacak ev kiralayacak gücümüz kalmadı.
işte sorduğumu anlamadın
kim kazanmason demedim..
kim kazansın tekkk soru..
ben cevabımı verdim sen de gayet iyi anladın.
kim kazansın
bu de şu de
geveledin ulan geceledin.. şudur budur deme.. kim kazansızn kimmmm.
Kim kim diye soruyorsun da adam zaten bunlar olmasın da kim olursa bundan daha iyi demiş daha ne. İsim olarak ya da parti olarak kim gelir önümüze adayları görmeden ne desin herkes ama soranın dediği gibi kim gönderecekse şu uğursuz mültecileri ona verecek herkes inşallah. Bu kadar basit cevap bu neyin ısrarla sorusu, alın size cevap
@nullmosaic ulan şerefsiz ülke istila ediliyor hala kim kim kim diyorsun? ebenin a. mı anladın mı?
son 20 yılda çoğu araplara olmak üzere 1 bir milyonun üstünde daire satıldı. ülkenin ve istanbulun en güzel yerlerine bir kurşun sıkmadan sahip oldular. Ülkenin yüz ölçümünün yüzde beşi yabancıların elinde. Daha neyin safsatasını yapıyorsun ya akparti yalakası.
lerefsiz babamdır
ulan şerefsiz sensinn. kavatın oğlu * evladı
* evladı sen al o daiereleri amama sojkk.. 20 sene önce be boktunuz ki şimdi düzgün konuşam nile yok * oğlu
bir spruyu sülelene sok o zmn bu kadar anlamıyorsan.. o ladar mı * siniz.. istanbulu cöp taptınoz be mk evladı
adam olsan gizli olmazsın
adam oş ozelden yaz bama * ecladı
@Hayatgercek sende boka girme yaaa
kafını bil ulan siyasetinde ya koysyıö seninde adamlık öğren şrfszzzz
geçen sabah namazına girdim imam sahil hepsi siyahiydi.. yizmi kişiden iki kişi türk tük.. be aşağılık
MEYDAN BABANIZIN MI ULANNNN..
ne kadar o. rospu çocuğu olduğun belli oldu senin. bu ülke senin gibi yobaz insanlar yüzünden böyle.
sen kadar o çocougı olamam
sen en bacım çosıgu olan sensinnn * evladı
Türk olmadığın çok belli. belki suriyelisin. Türk de olsan Ama şundan eminim. Tayyipin taşaklarını yalayacak kadar köpeksinnn
senin kadar * cocığu yoktur olamaz..
o cocugu 19ay askerlik yaptım *
Noluyor beyler, sakin olun. Aslında durumdan herkes rahatsız ama böyle birbirimize girerek değil aksine birlik olarak çözeceğiz inşallah... Dert ortak, sıkıntı ortak, o multeciler yüzünden geldiğiniz duruma bakın ya, olmaz böyle, sakin lütfen
o savunduğun * de al götür askere. hepsi askerlikten kaçan vatan haini
onun bunun çocuğu
bir soru bu kadar zpruna mı gitti..
ananısı belliyor başraki
daha haberiniz yokkk... sizin kadar serefszizz değill izzxzz anlayınnn
@hayatgercek o mültecilerden rahatsız falan değil. aksine savunan biri.
Ya yeter, bildirim geliyor sürekli, nereden yazdım iki kelime silin benim yorumları en iyisi
Bak türk olmadığın belli oldu. İmkanım olduğunda hepinizi İstanbul boğazından aşağı atardım
camide bir türk yoktu utanmanız lazım
benim için insan insan dırrrr
de s g artıkkkk..
yakamızdan düş be mk... evladıı..
Namaz kılacaksan başka arap ülkelerine git. sana ne isteyen kılar isteyen kılmaz.
by..
merak etme senin bir tarafına sokucam ben. az kaldı bekle...
Bu ülkeye geldiğine bin pişman edicem seni arap köpeğiii
@nullmosaic kendini gizlemişsin hemen korkak köpeksiniz hepiniz. al arap uşaklarını s. git bu ülkeden