Karşıma sürekli aynı tip erkekler çıkıyor ve doğru insan asla yok ne yapmalıyım?

Karşıma çıkan erkekler üç özellikten oluşuyor sapkın/çapkın tipsiz ve fakir. Her gelen bir önceki sevgilime şükre getiriyor. Her gelen bir öncekinin bir tık beteri çıkıyor. Döngüdeyim çıkamıyorum bu döngüden bıktım artık. Karşıma çıkan insanlar çok beter yalancı sahtekar iş çeviriyor sadakatsiz ben anlamadım bu nedir ya. Mıknatıs gibi çekiyorum. Bende tam tersi evcimen ortamsız sigarasız alkolsüz evde temizlik yemek yapan okul okuyan bi tipim. Baştan sınırımıda çiziyorum benim en değer verdiğim şey sadakat diye ama yok yani ne yaptıysam yok. Alttan al yok yüzüne vur yok sus yok ayrıl yok güzel konuş yok kötü ol yok. Doğru insan bir türlü gelmiyor. Çevremdeki herkes evlendi. Bana gelenler ne hediye alan tip ne gezdiren tip ne seven tip ne yakışıklı yani hiç mi iyi özellik olmaz.
Karşıma sürekli aynı tip erkekler çıkıyor ve doğru insan asla yok ne yapmalıyım?
Cevapla