Sevgiliniz platoniginiz AKP li olsa ve Erdoğanı desteklese iletişimi kesermisiniz?

Bu ülkede zaten çogu insan AKP li Erdoğanı destekliyor ve müslüman zaten gizliyor bazıları sadece

Ben agnostigim parti tutmuyorum müslüman değilim ve ayrıca Erdoğanı desteklemiyor um

Ve ayrıca ülkedeki insanlar çok egolu kız kardeşim ingilizce ögrenmiş bana hiç ögrenemezsin benim kadar ingilizce ögrenemezsin diyor aslında çalışsam ögrenirim çocukken yüzmeye 1 ay gidip yüzmeyi ögrenmişim annem götürmeyi bırakmış kız kardeşim mükemmel olsan bırakmazlardı diyor aslında 1 ayda yüzmeyi ögrenmek bile büyük bir başarı boş konuşuyor kısaca birde kendisi AKP li ben 18 yaşındayım ve onu hiç sevmiyorum sizcede normal mi o zaten AKP li Erdoğancı müslüman benimde agnostik olduğumu AKP yi destek lemedigimi biliyor bu hasetligi var bana zaten gizli boyum 1.98 Max 1.85 sin diyor kendisi 1.62 falan ilk gitsin bir aynaya baksın hiç sevmiyorum ve nefret ediyorum size göre normal mi anormalmi?

Sevgiliniz platoniginiz AKP li olsa ve Erdoğanı desteklese iletişimi kesermisiniz?
Cevapla