Kurtulcaksak veririm (dem selo)
Erdoğana veririm daha iyi
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kimseden kurtulmak için kimseye oy vermem. İkna etmesi lazım oy vereceğim partinin beni. Teröre arasına mesafe koyamayan, teröre terördür diyemeyen bir partiye veya o parti ile dirsek teması içindeki bir diğer partiye ağzıyla kuş tutsun oy vermem.
Maalesef ülkemizde bu kafayla yaşan milyonlarca insan var
Ne tarihini biliyorlar ne geçmişte yasananlari
Tayyip aç koyar açıp da koyar eyvallah
Lakin bu karaktersizler başa gelse acikacak vaktimiz olmadan alayımızı yok etmeye uğraşırlar...
Rumların Ermenilerin soykırımlarını biliyorsunuz bilmiyorsanız biraz araştırın bakın en iyi ihtimalimiz o olur...
Cevap
8Cevap
Biri Arapçı biri Kürtçü. Ne hayır gelecek ötekinden?
silivri soğuktur yoksa güzel yorumlardım
Seloymuş terörist güzellemesi yapıyorsun
Tutmadı maalesef isteğin 😅😅😅
Defol terörist
Hayır tabii ki de
vermem
Hayır
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?