Erdoğan'sa neden Erdoğan yazar mısınız?
Atatürk'ü mü destekliyorsunuz yoksa Erdoğan'ı mı?
Erdoğan'sa neden Erdoğan yazar mısınız?
Atatürk’ü desteklememek ne haddimize, bugün özgürce Türküm diyebiliyorsak ve anlı şanlı Türk bayrağı altında yaşayabiliyorsak Atatürk sayesindedir.
🇹🇷
Sence? Türk olmayan birini niye destekleyip bagrima basayim🤣 Ölene kadar MUSTAFA KEMAL ATATÜRK. Ruhun şad olsun Atam❤️ Gormeden kendini tamamiyla sevdirebilen ender kisilerden biri🇹🇷
Erdoğan da Türk
Ermeni git araştır Türk değil
Ama sözlerine dikkat et o sonuçta ülkemizin Cumhurbaşkanı hem türk olmasa nasıl Cumhurbaşkanı olacak Anayasaya aykırı bu?
@freshcilek hiçbir kaynakta öyle bir şey yazmıyor
Tarihçiler öyle demiyor ama git araştır önce
@Freshçilek @ksninsefiresi
Dedikleriniz hiçbir kaynakta yok somut olarak hem nerde Türkiye bitecek bitse şu an biterdi zaten bana somut kaynak atın tamam diyim yok ama işte?
@ksninsefiresi @freshcilek 10 sene önce terörden geçilmiyordu şu an Allah şükür bitirdik hepsini
Erdoğan bitirdi eğer bop diye bir şey olsa bitirirmiydi?
Atatürk ülkeyi kurdu
Erdoğan süper güç yaptı
bak kardeşim ben Almanya'da yaşıyorum ama imkanım olsa Türkiye vatanıma gelirim🇹🇷
Çok özledim
Canım Atami çok seviyorum 🇹🇷🇹🇷
iki tane başkomutan var
ATATÜRK 🇹🇷🇹🇷
ERDOĞAN 🇹🇷🇹🇷
Gec bunlari yavrum
Peki neden Erdoğan bu kadar rahatsızlık oldum valla anlamıyorum
Ben almanyadayim ama ülke neresi bitti terör bitti togg otomobil çıktı yollar köprüler Almanya'dan daha lüks Almanya'da böyle köprü yok ekonomik bozuk diyosun burdada bozuk Almanya bitik durudma o genel bir şey
Neden bu kadar nefret kusuyorsunuz bu adama adamın dibi
Gurbetçi olmasam emin ol ülkemde yaşamak isterim canım ülkem taşına toprağına kurban 🇹🇷🇹🇷
Almaya kime gore neye gore bitiik pardon?
Almanya enflasyon %10 oldu ekonomi bozuldu et süt pahalandi yani BOP falan hikaye geçin bunları kim kafanıza sokuyor böyle masalları 😂
Sen BOP un anlamini biliyor musun🤣 ki Almanya ucuz sallama bizim buraya gelsen kosa kosa geri gidersin Almanyaya
Buraya geldim ve gayet de uygun herşeyi rahatça aldım düşünmeden et süt ekmek bedava burada
Almanya’da 1 kilo et ne kadar?
Birinin tevazusu ülkeyi kurtardı diğerinin HIRS- ı ülkeyi batırdı. Gazi karşısında erdoğanın hiçbir şansı yok. Şans verenler de at gözlüğü takmış kimselerdir
Cevap
3Cevap
Allah aşkına ya Atatürk ü kiyasladiğin kişiye bak oldu mu sence 🥲
kıyaslamadım anket sadece Türkiye'de Erdoğan'ı seven de çok kesim var
İkisinin de fanatiği değilim ama Atatürk mü yoksa Erdoğan mı dersen tabii ki MKA
💪
mukayeseye gel.
barcelona ile çemişkezek mukayesesi.
atatürk'ün yanına, en son yakıştırılacak isim.
Not: '' ters orantı '' ya bir örnek
atatürk asla ve asla kimseyle kıyaslanamaz canım atam keşke burada olsaydın
meydan Erdoğan'a kaldı
bu böyle gitmez ya elbet ışığa gidicez inanıyorum sende inan başarıcaz
ben inanmıyorum
o zaman sen yurtdışına git orada yaşa
zaten almanyadayim
iyi orada kal o zaman
burada çok beklersiniz siz 😂
ay ne diyon ne dediğin belli değil türkçe konuş
andjsjsxjned tamam ya
Her zaman ATATÜRK
🇹🇷🇹🇷
Bilmiyorum - ben mutsuzum -
🇹🇷🇹🇷
Atatürk tabi
🇹🇷🇹🇷
Atatürke hakaret
Hayır ikiside Cumhurbaşkanı sonuçta
Ama Atatürk yeri ayrı ben kimseyle kıyaslamam bile
Erdoğan da çok güçlü bir lider 23 senedir iktidarda
Yav He he
Atatürk deyince neden rahatsız oldun bu kadar
Ne yaw he he öyle değil mi sanki ben mi seçtim onu 23 yıl bu millet seçti 😂
Sende seçmişsin bence belli oluyor yorumlardan
Atatürkten neden rahatsız olayım ya seviyorum Atam benim🇹🇷
Belli ekonomiden iyi seçim olduğu
Belli hiç inandırıcı gelmiyorsun şu an bana
Atatürk ülkeyi kurdu Erdoğan süper güç yaptı
He ekonomiden belli kardeşim süper güç olduk
Erdoğan dan neden bu kadar rahatsız oldun 😂
Böyle devam edin hadi ben gidiyorum daha fazla konuşmak istemiyorum
Ben zaten baştan dedim aynı şeyi söyleme bana
Bundan 10 sene önce terörden geçilmiyordu
Erdoğan PKK bitirdi şu an var mı terör ha?
Ben Hem Atatürk'ü severim🇹🇷
Hem Erdoğan'ı 🇹🇷
Max kemalist 😂
Knka ekonomi diyorum bir şey demiyorsun başka say anlatıyorsun. Sen olmadığın için kemalist dalga geç ancak
Terörü Atatürk mü bitirdi
Atatürk zamanında ekonomi mükemmel miydi?
😂
Niye bu kadar rahatsız oldun babanın oğlu gibi savunuyorsun. Senle daha çok muhatap olmayacağım git başkasına anlat benim senin anlatacaklarına karnım tok
Sen rahatsız oldum asıl ERDOĞAN diyince 😂😂
Belli belli
Ben ATAMDAN rahatsız olmam asla
ERDOĞAN da çok severim🇹🇷🇹🇷
İkiside BAŞKOMUTAN 🇹🇷🇹🇷🇹🇷
Hiç biri
Erdoğan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?