Gerçekten İlgisuluk İcin Yazmıyorum İcimi Dökmek İcin Yazıyorum?

Gercekten ilgi cekme gibi bı amaçla yazmıyorum sadece içimi dökmek istiyorum. Normalde tanidiklarim olsun, tanımadığım kişiler olsun cogu kişi tarafindan güzel bulunan biriyim hatta bunun için okulda biraz populerlestim ama ben kendimi asla öyle hissetmiyorum. Surekli kendimi daha güzel buldugum kişilerle kiyaslayip hayatımı zehir ediyorum herşeyin daha iyisi olsun istiyorum. Ornek olarak ben zaten baya beyaz tenli biriyim ama dahada beyazlamak istiyorum takıntılı seviyede kağıttan beyaz olmak istiyorum resmen, saçımın rengine takintiliyim insanlar kendi saç rengimin daha çok yakistigini söylediği halde surekli saçımın rengini acmaya çalışıyorum bunlar sadece kucuk örnekler daha çok fazla şey var. Cok makyaj yapan biri değilim okul yüzünden istesemde yapamam kirpiklerime belli belirsiz rimel göz altima kapatıcı dudagima dudak kalemi sürüyorum bazen onları bile yapmıyorum ama kendimi aşırı derecede makyaj güzeli gibi hissediyorum sanki makyajsız dünyanın en çirkin insaniymisim gibi. gozlerim en çok iltifat alan yerim oldugu halde onlardan bile memnun değilim.
Gerçekten İlgisuluk İcin Yazmıyorum İcimi Dökmek İcin Yazıyorum?
Cevapla