Her şeyden yoruldum?

Aşka inancım kalmadı. Erkeklere de inancım yok. Çoğu menfaati için sever. Mesaj yazıyorsa eğer sanaldan biri 10 dk sonra n u d e isteyecektir. Burası dünya, yanlış anlasılmaların olduğu yer tesadüflerin bazen can acıttıgı yer herkesin herkesten nefret ettiği ama gizledikleri yer şimdi ben bu yazıyı yazıyorum diye beni anlamayacaklar biliyorum dalga gececekler belki. Sanırım hayalimdeki ruh eşimi bulamayacagım o sadece benim kafamda kurdugum Yüce duygulara sahip biri olarak kalacak..
Her şeyden yoruldum?
Cevapla