Merhabalar Bende Olan üstü bir Şey var Dejavu Yaşıyorum ve Birisinin Ölümünü İzliyorum?

Dejavu Yaşıyorum Aynı zamanda Birisinin Ölümünü İzliyorum Sanki Film gibi Aile ortamın Senin Psikolojik diyorlar Uzm Psikiyatri Cözemedi Psikiyatrik sorunumda yok Ne yapmam gerekiyor gerçekleşiyor Neyi görürsem O Gerçekleşiyor Şaka gibi ama öyle değil Gerçekten Girmediğim Hastane doktor kalmadı
Merhabalar Bende Olan üstü bir Şey var Dejavu Yaşıyorum ve Birisinin Ölümünü İzliyorum?
Cevapla