Arkadaşlar eşimle tartiştik ona bağrirsan birdaha seni bölerim dedim?

Şöyle 2 iş birden yapiyor aşiri yoruluyor ve bugin başi seriyordu sabahdan beri bu saate kadar.. 1,5 yaşinda çocuk var ve coooook yorucu aşiri yoruluyor geriliyorum. Neyse iş bitince sen ilgilen diyorum çok yoruldum diyor az uzanip ilgilenmeye calişiyor. Yani genel olarak ilgili ama akşamlari misal oyun oynar çok kisa. AZ ÖNCE DEDİMKİ BABASI DUYMADI BENİ BABASİİİİ BABASİİİ NİYE BAKMIYORSUN DEDİM SONRA GERİLDİ KIZDI ÇOCUKLA OYUN OYNA DEDİM EMİR VAKİ YAPIYORSUN SÜREKKİ DEDİ. NEYSE GİTTİ YATTI BEN TÜM GÜN GERGİNDİK AMA HEP ALTTAN ALDI EŞİM BENİ MUTLU ETMEK İÇİN HERŞEYİ YAPAR MUTLUMUSUN DİYE SORAR NEYSE AZ ÖMCE BEN SÖYLENİP DURDUM DİĞER ODADA TAAA DİPER ODADA BAĞIRDI SUS ARTIK DİYE BENDE BAĞIRMA DEMEDİMMİ SANA DEDİM.. işte beni geriyorsun sürekli ne yapmam gerekeni söylüyorsun senin için herşeyi yapiyorum sen bana babasi babasi diyip emir veriyorsun.. ya arkadaşlar kötü bireyi demedim emir vali yapmadim eşim aşiri tepki verdi.. tüm gün kendini parcaliyor ondan sonra akşam bağirip bitiriyor herşeyi …. Sizce boşasam yalnişmi olur.
Güncellemeler
1 yıl
Birdaha bağirrirsan seni boşarim* dedim
Arkadaşlar eşimle tartiştik ona bağrirsan birdaha seni bölerim dedim?
Cevapla