Annesi gile gitti, annesine de Boşancam dedim olmuyor dedim. Annesi ayni gün aşyaları almaya geldi ve banka hesabindan cikti. 2 gün oldu ne arayan va ene soran. Üstelik 1 yaşinda çocuk var birde. Telefon kullanmiyordu whatssappden profil resmîmizide kaldirmiş☹️ nolcak bilemedim Boşancaz herhalde
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Sen boşanmak istemissin onlarda hazırlığı yapıyor işte
Öyle gözüküyor ama kavga etmiştik böyle gene boşanmadik hep birleştik gene bende Altan almiştim bus eğer umursamazim ama insan bi sorar der sacmalama çocuğumuz var
Pismansin galiba gurur yapma eşine dön o zaman
Hayir her defasinda ben alttan aldim o yüzden saygım kalmadi
Yani hem istiyorum ayrilmak hemde istemiyorum seviyorum çok ama işte eşimden bir şey gelmez fiye düşünüyorum sonuçta aldi eşyalarını arayip sormuyor ve profil resimimizi silmiş
Bak eşler arasinda her şey olur boşuna mi demişler yuvayı dişi kuş yapar diye sen biraz ailen cevrenin ve arkadaşlarının etkisinde kalmışsın onları boş ver onlara kalirsa senin hemen bosanmani ister ve sunu unutma insanların çoğu ne diyor ise tersini yap bu sana daha fazla mutluluk getirir emin ol
Aşkom ailem ztn alsa boşan demez annem diyor boşanmaya cesaretin isteğin yokki diyor ya syril bitsin sus ya da arayi bulun diyoe ama eşimden haber ses yok üzgünüm zoruma gidiyor yarı yolda birakiyor hep tartiştiiöizda gide biliyor karı givi aileye gitmek nedir ya
Benim elim kolum bağli
Anlıyorum seni gel gurur yapma bi mesaj cek en azindan
Hatali o , ben sürekli yaklaşan yapici taraf oldum artık öylece bekliyorum ne olacaksa olsun diye ama kötüyüm üzgünüm bilmiyorum
Bak ilerde keşke inat etmeseydim keske arasaydim keşke şunu deseydim diye kafanda keskelee olacağına sen üzerine düşeni yap ilerde üzerinde keşke diyeceğin bişey olmasın
Ya beni istemiyor gibi hissediyorum bu aralar pek benim yakınımda olmak istemezdi ilgi okadar vermezdi
İnan sen bilirsin güzelim arada çocuk da var ikinizin hatasını çocuk çekmesin iyi düşün karar ver hatali o o yüzden sende katı kurallarını koyarak yaklaş
O bana yaklaşmicak diye düşünüyorum çünkü en son bende hakaret ettim ve boşancam dedim öyle olunca asla yaklaşmaz bana ve ailesiyle onlar onu daha çok gaza getirmiştir
Hayırlısı canım benim ne diyeyim o zaman
Onlar daha önceden plan yapmışlar Sen anlamamışsın farkına varmamışsın
türk kadınları ile evlilik pişmanlıktır
Yok be aşkom eşim çok saçma sebepten ortaliği kariştirdi yani anlatsam dersin canım bu çok üzgünüm sorma
Severek mi evlendin
Evet
Çok çabaladı evlenmek için benimle ofiste taniitik ilk gün annesine anlatmiş anne bi kız var kız demiş tam evlenilecek demiş
Boşanmış kadın oldun artık benimle konuşma kötü kadınsın by
Ne alaka be
😬
Boşan da öyle konuşuruz beklerim ben aşko ❤
İstemiyorum seni demişsin o da son kez isteğini yerine getirmiş
Öylemi olur hemen ben alttan aliyordum hep ama bu sefer bir şey yapmicam yoruldum çok
Belli de en hayırlısı budur ki bu noktaya geldiyse belli en hayırlısı
Bilemedim seviyorum hala çocukta babasiz kalmasin istiyorum ama artık çok tartıştık oda ilgi bile duymuyordu artık bana son 3 haftadir yani gelir öperdi koklardi olurdu bir şey ler ama eskisi givi değil
O zaman mi daha mutsuzdun şimdi mi daha mutsuzsun
İşte tuaf hissediyorum hep üstümden yük kaşkmiş gibi huzur var hemde kalbim ağriyor tuafim tam çözemedim ilk profil resmî sildiğini gördüğümde çok kötü oldum ağladim
Bence gerçekten en iyisi olmuş şu an alışkan olduğun o konfor alanından çıktığın için zor geliyor ama içinde bir huzur da var çünkü içten içe iyi gideceğini biliyorsun
Bilmiyorum işte çok seviyorum çünkü
Banka hesabından çıktı ne demek?
Yani onun banka hesabi benim telefonumdaydi ordan cikiş yapti
Kendi telefonuna almıştır. Ailene haber verdin mi?
Çocuk hasta çabuk gel diye mesaj at ve evde iç çamaşırı ile karşıla ama yanında anasınıda getirmesin
Haber verdim iyi düşün diyoe boşanamicaksan arayi yapin diyor
İşe yaramaz inanmaz bana
Senin dediğini yapacak halim kalmadi üzgünüm çok ses yok bir şey yok işi gücü birak sen profil foto sildi birde bizim
O zaman sessiz kal bi süre ve soğumasını bekle. İsterdin takp at
Attım konuşa biliriz
Senin yüzünden olmuş
Aşkom ben bu aralar çok alttan aliyorum ve eşim hiç tartişma cikmicak sepetten beni azarladi arkamdan oyuncak firlatti bağirdi cağirdi buralara kadar geldi bende dayanamadim sen napiyorsun böyle istemiyorum boşancam dedim
Onda suç ortaliği kariştirdi
Anlatsam dersin canım bu
Boşanacağım demen ağır olmuş ama
Ya arada hep diyorum ama boşanmiyoeuz işte ama hatali elim hiç kavga cikmicak sebepten ortaliği kariştirdi çocuk korktu başirmasindan be kendi kafasina vurdu
İş ciddiye binmesin bence bir ara
Ciddiye bindi gibi gurursuz olmak istemiyorum sonra şov yapa bilir annesi filin yanında ters tepe bilir hayir bitti falan yapa bilir
Hiç kestiremitırum
Ama profil foto sildiğine göre ve kimse aramadiğina göre oda bitirmek istiyor demekki
Yav kurnaz ol azıcık
Nasıl olucam
İnat etme az yapıcı ol ara konuş sıcak ol
Halim kalmadi çok kırıldım hep ben yapıcı oldum insan hiç karısını çocuğunu birakirmi tek
Umursamayan biriyle bir ömür geçer mi he?
Evet umursamiyor resmen ve evliliğimiz boyunca bana hiç boşanmak istiyorum dedirmiş
Demedi
Böyle bir kaç kez kavga ettik ben alttan aldim bir şekilde gene aramiz oldu bu sefer bende arayip sormuyorum beni çocukla tek birakti insan genede gelir sacmalama falan der
Sevmemiş seni
Dertleşelim istersen profilim açık
Yok ya benim için çok şey yapti tüm evi temizler herşeyi yapar çok değişti ama işte böyle olduk
Değişmiş işte
Onlarda dünden hazırmış bırak gitsin