Hayatıma giren hiçkimse beni 1.5 yıll sevgili olduğum adam kadar heyecanlandırmıyor?

7 aydır ayrıyız birlikte yaşıyorduk en en güzel şeyleri onla yaşadım şehir dışına çıktık eskirsehiri gezdik İstanbulu gezdik birlikte yemekler yaptık. Artık kimseye karşı bir şey hissedemiyorum biliyorum o hâla hayatta olsa da o ölmüş sanki hiç olmamış gibi davranmam gerekiyor ama olmuyor

Hayatıma giren hiçkimse beni 1.5 yıll sevgili olduğum adam kadar heyecanlandırmıyor?
Cevapla