Bu duyguyu o kadar ki içten yaşamak istiyorum ki anlatamam sizlere ama artık inancım kalmadı sanırım sevilmeye layık biri değilim ben en azından ben öyle düşünüyorum ama bunu hayal etmek artık o kadar sıktı ki unutmak aşkı meşki ama ne zaman bunu yaşayan ikili görsem tekrar aklıma geliveriyor ben ne zaman ruh eşimi bulucam diye ne zaman beni tamamlayan birini bulucam dile kolay belki 14 yaşımdan beri şu an 20 yaşındayım 24 yaşımdan beri bunun hayalini kuruyorum sebebi ne mi sebebi ailenin ilgisizliği sevgisizliği ve değersizlik duyguları hep bı kız tarafından sevilmek istedim hep aşk meşk filmleri izledim kitapları okudum ağladım durdum hoslandigim bı kız olunca uzaktan sadece seyrettim mutlu çiftleri izleyince imrendim bunları niye anlatıyorum bilmiyorum vallahi saçmalamış da olabilirim kusura bakmayın çok değişik duygular hissediyorum gece gece
Güncellemeler
+1 yıl
14 yaşımdan beri dicektim yanlış yazmisim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Umarim gönlünce olur sadece duygusal bir dönemdesin,
İnşallah
Umarım dogru kişiyi bulursun🙏🏻
Ben artık inanmıyorum
İnancını kaybetme dogru kişi diye bir şey var
Olue inşallah