Şu an bana yaşanılması en güzel olan duygu aşk yaşamak ama hayatımda henüz biri yok?

Bu duyguyu o kadar ki içten yaşamak istiyorum ki anlatamam sizlere ama artık inancım kalmadı sanırım sevilmeye layık biri değilim ben en azından ben öyle düşünüyorum ama bunu hayal etmek artık o kadar sıktı ki unutmak aşkı meşki ama ne zaman bunu yaşayan ikili görsem tekrar aklıma geliveriyor ben ne zaman ruh eşimi bulucam diye ne zaman beni tamamlayan birini bulucam dile kolay belki 14 yaşımdan beri şu an 20 yaşındayım 24 yaşımdan beri bunun hayalini kuruyorum sebebi ne mi sebebi ailenin ilgisizliği sevgisizliği ve değersizlik duyguları hep bı kız tarafından sevilmek istedim hep aşk meşk filmleri izledim kitapları okudum ağladım durdum hoslandigim bı kız olunca uzaktan sadece seyrettim mutlu çiftleri izleyince imrendim bunları niye anlatıyorum bilmiyorum vallahi saçmalamış da olabilirim kusura bakmayın çok değişik duygular hissediyorum gece gece
Güncellemeler
+1 yıl
14 yaşımdan beri dicektim yanlış yazmisim
Şu an bana yaşanılması en güzel olan duygu aşk yaşamak ama hayatımda henüz biri yok?
Cevapla