Neden erkekler çok aşığım ömrümde kimseyi böyle sevmedim vs diyip?

Konu evliliğe gelince erteliyorlar. Tanıştığımızda 6. Ayda aile tanışması olır dedi çok erken 1. Yılımızda yapalım dedim. Şimdi 7. Ayımızdayız seneye yaza tanıştıralım diyor. Yani tanıştıktan 2 yıl sonra olmuş olcak. Oyalıyor dimi beni terkedeyim.

Neden erkekler çok aşığım ömrümde kimseyi böyle sevmedim vs diyip?
Cevapla