Kanal tedavisi olayım mı 23 yaşında çok korkuyorum? Kötü mü?

Dısımde curugu aldılar sonra randevu verdıler kaplama takılıcakdı 5 gun gectı ve hergun agrı kesıcı aldım cok agrıyodu dısım. Bugun gittim tkacaklardı dişi soyledım agrı var sonra gecıcı taktılar bi bugun bak agrıyomu dıye olmazsa yarın kanal tedavi yaparız dedı. Asırı agrıyo kulgıma kadar gıdıyo agrı. Cok korkuyorum acıyo mu kanal tesavı? Ya ondan sonra gecmezse yıne? Hergun gıdıpde gelemıyorum yurtdısında yasıyorum cok korkuyorum yemın ederım ya gecmezse napacagım aynısını yaasıyan oldu mu

Kanal tedavisi olayım mı 23 yaşında çok korkuyorum? Kötü mü?
Cevapla