Arkadaşlar siz ne düşünüyorsunuz? Lütfen cevap verir misiniz haklı mıyım haksız mıyım?

Üniversite zamanında kendi şehrimde okuyup hem okuyup hem çalıştım. Babamdan 5 kuruş almadım ( nedeni ise verdiği 3 kuruşun lafını yapardı )

Okul bitti mezun oldum kpss çalışıyorum. Dişlerim çok sorunlu ve ağrım var. Biliyorsunuz ki aynı dişe 2. Kanal tedavisini devlette yapmıyorlar. Üniversiteye yönlendirdiler. Randevu alamadım ordan. Bu yüzden 6 bin TL ye özelde yaptırmak istiyorum ( üniversitede çalışırken biraz kenara para atmıştım. Kendi param yani )

Ailem dişini çektir diyor. Biz zengin miyiz de 6 bin TL bir dişe para mı vereceksin diyolar. Babam hele aşırı üstüme geliyor bu konuda.

Çektirmek mi mantıklı yoksa dinlemeyip yaptırayım mı?

Arkadaşlar siz ne düşünüyorsunuz? Lütfen cevap verir misiniz haklı mıyım haksız mıyım?
Cevapla