17 yaşında birini Tacizci olduğu için kalabalık şekilde bir sürü kişi aynı anda dövüyor.
Ama dayak yiyenin yaşı 18'in altında olduğu için çocuk istismarı suçu olmuyor mu bu şimdi?
17 yaşında birini Tacizci olduğu için kalabalık şekilde bir sürü kişi aynı anda dövüyor.
Ama dayak yiyenin yaşı 18'in altında olduğu için çocuk istismarı suçu olmuyor mu bu şimdi?
Taciz ettiğine dair kanıt yoksa linç edenler suçlu olur ve kaldı ki kanıtı varsa bile sisteme emniyette suça sürüklenen çocuk olarak girilir ve bu durumda da taciz eden ne kadar suçlu ise linç edenler de bi o kadar suçlu ( ablam avukat ordan biliyorum)
Cevap
4Cevap
Kim kime taciz etmiş kim kimi dövmüş hadi bulun bakalım adlı çalışma ödevi
Tacizci 17 yaşında.
Kalabalık grup tarafından toplu halde dövülüyor.
Çocuk istismarı olmuyor mu bu durum. Onu sordum.
Yaş 18'in altında olduğundan.
17 yaşındaki tacizciyi dövmek cocuk istismarı olmuyor mu yani
Kaç yaşındaki kişiler tarafından dövülüyor peki?
18 den büyük
Dur tanıdık bir avukata sorayım bunu inşallah ücret istemez
30-40 yasinda adamlar
tacizci kim
Yazıyor işte. 17 yaşında diye.
kimi taciz etmişki
Hukukçu değilim de olmaz gibi duruyor
Sayılır
Linç oluyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?