Neden hep aldatacak kisileri cekiyorum?

Merhaba yaklasik 5 yıl once bosandim. Bu zamanda ciddi iliskim 2 tane oldu biri ilkokul arkadasimdi bosandiktan 1 yıl sonra sosyal medyada karsilasip sevgili olduk ve ben cok tecrubesizdim o zamanlar cunku 12 yillik bir evlilikten cikmistim ve iliskilerin bu sekilde berbat halde oldugunu bilmiyordum. O da bosanmisti ancak beni kullandigini anlamam gec oldu baska kizlarla da gorusuyormus yakaladim. İlk darbem o oldu iliskilerde Daha sonra karsima cikan profiller de hep boyle oldu. Bu zamana kadar da hep arkama donup gittim. Son 2 iliskimde biriyle 1 yil kadar gorustum ancak dengesiz hareketlerinden dolayi ben istemeyip ayriliyordum ama o surekli israrla geri donuyordu. En son gorusmemizde hic yapmayacagim bir seyi yapip telefonunu kurcaladim ve baska kizlarla yazismalarini ve gorusme isteklerini gordum ve dayanamayip tokat attim. Ondan sonraki iliskimde de tesadufi arabada giderken bana telefonda muzigi degistirmemi soyleken ekranda instadan bir kizin mesajinin bildirimini gordum. Caktirmamaya calistim ancak suratim dusunce anladi birseyler oldugunu israr etti soyledim ben de gordugumu ve kim oldugunu sordum takintili bir kiz falan dedi benimle sevgili olmak istiyor ben reddettim falan gibi sacmaladi ben inanmadim tabi kiza sor gibi bir sey dedi. Sanirim sormayacagimi dusundu. Ben de direkt sordum kiz da sag olsun donus yapti ve butun mesajlasmalarini atti. Tinderdan tanismislar. Benim onunla kus oldugum gun kiza sevgili olalim seninle goruselim falan yazmis. Bunu gorunce dayanamayip arabada tokati yapistirdim ve birazcik hakkim varsa helal etmiyorum deyip arabadan indim ve engelledim her yerden. Ama artik travma oldu bu durum bende ve ben artik elime de hakim olamiyorum eskiden arkami donup giderken tokat vurasim canlarini yakasim geliyor. Artik hic bir erkege güvenim de kalmadi.

Neden hep aldatacak kisileri cekiyorum?
Cevapla