İstemeyerek her zaman sahteyim ve çıkarcı neden böyle oluyor?

Beni bilenler dışarıdan sempatik iyi kalpli diye bilir ama düşüncelerime inse insanlar eminim kimse arkadaş olmaya çalışmaz bile
Kaç senedir sevdiğim insan hakkında bile kötü planlar kuruyorum kendime “ne yapıyorsun onu seviyorsun” diyorum ama… bir diğer düşüncem “kendine yalan söyleme onu elde edip sadece üzmek istiyorsun” diyor ve o tarafım ağır basıyor

Bu herkes ama herkes işin böyle oluyor çocukken bile bu düşünceler vardı ama daha az şekilde 12-13 yaşımda baya ağırlaşmışlardı hastaneye yatırılacaktık neredeyse bende ne olduğunu anlamamıştım ama işin içinden güzelce sıyrıldım

Şimdi acaba sıyrılmasamıydım derim bakın bu düşünceler bugün ağır bastı 1-2 gün sonra zayıflarlar ben unuturum ama düşünceler hâlâ gerçek hayatta işler yani nasıl oluyorsa fark etmeden herkes için plan kuruyorum ve istemesem dahi uyguluyorum
İstemeyerek her zaman sahteyim ve çıkarcı neden böyle oluyor?
Cevapla