Ölen yakınlarımızı anmak için neden arapça ve farsça kullanıyoruz?

Ölen İngilizi, yakınları anmak için İngilizceyi, Alman almancayı, Rus rusçayı kullanır.

Ölen Türkü, Arapça, Farsça kelimelerle anmak ölen Türke, Türkçeye saygısızlıktır.

Yurdu uçmak (cennet) olsun.

Işıklar, yoldaşı olsun.

Yaratan yarlığ (izin) versin.

Ölen yakınlarımızı anmak için neden arapça ve farsça kullanıyoruz?
Cevapla