Eşim kredi kartları patlayınca düğünü ben yaptım diyor, ailen ne yaptı dediğimde ailem düğünü yaptı diyor?

70 bin maaş alıyor. 5500 kira veriyoruz şu an hamileyim 4 aylık evliliğin 2 ayı annemdeyim gebeliğim zor geçiyor. eşyalı evde yaşıyoruz oyüzden elektrik su 5500 ün içinde. eşim hala köşeye para atamıyor. Hatta düğünü ben yaptım diye 100 bin kadar harcadı düğün takılarından yeni atandı evliliğimizin ilk haftası çifte maaş aldı. Para nere de ne yapıyor çift iş yapıyor sabah gidip gece geliyor işten. evlendiğim günden beri Haftanın bir gün izni yok tek başıma kaldım hamileyim depresyondayım yalnızım. Ben ne yapıcam 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️ Balayına gidemedik atandı diye, düğün fotoğrafı çekinmedi 10 bin veremem dedi. eşimden ayrıca para almıyorum tek kendini geçindiriyor o parayla.

Eşim kredi kartları patlayınca düğünü ben yaptım diyor, ailen ne yaptı dediğimde ailem düğünü yaptı diyor?
Cevapla