Diğer Biz erkler mi çok duygusuz yoksa kızlar mi çok duygulu? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Bir kız arkadaşım var bana karşı aşırı düşkün ne istesem yapıyor ediyor ama ben biraz bazen duygusuz gibiyim direk kızıyor haklı mı😀 Güncellemeler+1 yıl Güncel Biz erkler mi çok duygusuz yoksa kızlar mi çok duygulu? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et
hastagSUSAMAM Takip Et Xper 6 Yaş: 22 , eic 94% +1 yıl ben acımasızım bencil biriyim tam tersi sevgilim daha duygusal 1 4 Yorumla Soran +1 yıl Hangisi daha iyi sence duygusallık mi acımasızlık mi Yorumla hastagSUSAMAM +1 yıl yerine göre değişir ama acımasızlık daha avantajlı Yorumla hastagSUSAMAM +1 yıl Bu dünya da duygusallar için yer yok Yorumla Soran +1 yıl maalesef öyle duygularını belli ettiğin an onu kullanmaya çalışan çok insan var ve gerçekten öyle duygusallık kötü oluyor Yorumla
edakarameşe Takip Et Xper 6 Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl Karakter olarak değişiyor 1 1 Yorumla Soran +1 yıl Nasıl mesela örnek verir misin Yorumla
Çiğdemcecik Takip Et Guru Yaş: 41 , eic 62% +1 yıl Diğer konusunda 2,6b cevap paylaştı. ikisi birden maalesef 1 1 Yorumla Soran +1 yıl İkide aynı diyorsun yani neden? Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Keske bu kadar zıt olmasak gsjagkdgakdgam 1 5 Yorumla Soran +1 yıl Demi ya peki soruma gelirsek kızlar mi çok duygulu erkekler mi? 😀 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Erkekler slk üstüne alınma da tskagdkagsk Yorumla Soran +1 yıl Neden canım ki hangi yönden mesela Yorumla Soran +1 yıl Alınmadım da neden canım Yorumla Soran +1 yıl Cevap bekitorim ayıp ama Yorumla
muhammedacr Takip Et Xper 1 Yaş: 34 +1 yıl Sana gore yorumlanırsa sen duygusuz o duygulu dengeye soksanız sorun yasamassınız 0 0 Yorumla
birsuskuncicek Takip Et Mentor Yaş: 29 , eic 81% +1 yıl Diğer konusunda 14,2b cevap paylaştı. Ben cok duygusalm 1 3 Yorumla Soran +1 yıl Neden peki öylesin? Yorumla birsuskuncicek +1 yıl Yengec burcuym Yorumla Soran +1 yıl Hım yengeçler öyle diyorsun yani Yorumla
Jdhhdhshch Takip Et Xper 1 Yaş: 25 +1 yıl Bir ben mi duygusuzum 😆 1 30 Yorumla Soran +1 yıl Neden ki 😀 hiç duygusal anın olmaz mı Yorumla Jdhhdhshch +1 yıl Hayır olur da genellikle duygusal değilim Yorumla Soran +1 yıl Hım anladım sevgilin de yok o zaman şu an? Sevgilin olduğunda nasılsın peki Yorumla Jdhhdhshch +1 yıl Öyle çok düşkün olmam karşıdan beklerim jfhdhjjf Yorumla Soran +1 yıl Karşı peki düşkün olursa sana sen nasıl olursunBu arada profildeki sen misin? Yorumla Jdhhdhshch +1 yıl Evet benim mutlu olurum sadece sevgilimden ilgi almak hoşuma gidiyo Yorumla Soran +1 yıl Arkadaş bembeyaz peynir gibisin zaten o köprücük kemiği nedir 😀 çok güzelsinİlgi herkesin hoşuna gider sende ilgi ver az sevdiğin olursa Yorumla Soran +1 yıl Ayrıca o fizik nedir çoğu kız seni kıskanır i fizik kolay değil yapması Yorumla Jdhhdhshch +1 yıl Teşekkür ederim ilgiyi erkekler sevmez sanıyordum bu önerini degerlendirecegim Yorumla Jdhhdhshch +1 yıl Tatlı yiyerek yaptım sadece jfhdhhd Yorumla Soran +1 yıl Sever ama aşırı ilgi değil erkekler de herşeyden az ister örnek ilgi ver ama aşırı değil uzak kal ama aşırı değil az az arada öyle yapRica ederim spor yapıyor musun Yorumla Soran +1 yıl Şaka yapma ayva göbek var demi sende minicik 😀Fiziğin baya iyi bakın ince popo kısmı kalın biraz görünüyor Yorumla Jdhhdhshch +1 yıl Çok spor yapmiyprum Arada bi squat yapıyorum sadece Yorumla Jdhhdhshch +1 yıl Kaslanırim diye korkuyorum spor yapınca kası sevmiyorum kendimde Yorumla Soran +1 yıl Hım anladim sana kas gitmez evet bu halin gayet iyi Ayva göbek de var galiba sende 😀 Yorumla Jdhhdhshch +1 yıl Yaani birazcık arada bi çıkıyor Yorumla Soran +1 yıl Popo kısmı o yüzden gelişmiş o zaman squattan dolayı Yorumla Soran +1 yıl Ayva göbek iyidir ya çoğu erkek sever onu öpmeyi vs Yorumla Soran +1 yıl Hiç sevgilin ayva göbeğini öpmek istedi mi? Yorumla Jdhhdhshch +1 yıl Öptü bir kere 😊 Yorumla Jdhhdhshch +1 yıl Ayrıldık ama hala onu unutamadım Yorumla Soran +1 yıl Öper tabiki belli çok temiz bir kızsin umarım değerini bilirler öperken severken Yorumla Soran +1 yıl Kaç ay oldu ayrılalı Yorumla Jdhhdhshch +1 yıl 7 ay Yorumla Soran +1 yıl Çok olmuş ya baya da sana bir istek atayım kabul eder misin sende beni takip at dertleşelim senle olur mu? Yorumla Soran +1 yıl Nick Metiner... Yorumla Soran +1 yıl Gönderdim kabul eder misin Yorumla Jdhhdhshch +1 yıl Tamamdır ettim Yorumla Soran +1 yıl Sende istwk at yazayım sana yoksa yazamam mesaj kutun kapalı Yorumla Soran +1 yıl Teşekkürler yazdım bile Yorumla
busonhesapp Takip Et Xper 5 Yaş: 33 +1 yıl E hakli 0 3 Yorumla Soran +1 yıl Nasıl yani Yorumla busonhesapp +1 yıl Kizmakta haklı karşılık bulamiyorsa Yorumla Soran +1 yıl Ama Napim ona aşık değilim seviyorum ama nasıl olduğunu bende çözemedim Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
ben acımasızım bencil biriyim tam tersi sevgilim daha duygusal
Hangisi daha iyi sence duygusallık mi acımasızlık mi
yerine göre değişir ama acımasızlık daha avantajlı
Bu dünya da duygusallar için yer yok
maalesef öyle duygularını belli ettiğin an onu kullanmaya çalışan çok insan var ve gerçekten öyle duygusallık kötü oluyor
Karakter olarak değişiyor
Nasıl mesela örnek verir misin
ikisi birden maalesef
İkide aynı diyorsun yani neden?
Keske bu kadar zıt olmasak gsjagkdgakdgam
Demi ya peki soruma gelirsek kızlar mi çok duygulu erkekler mi? 😀
Erkekler slk üstüne alınma da tskagdkagsk
Neden canım ki hangi yönden mesela
Alınmadım da neden canım
Cevap bekitorim ayıp ama
Sana gore yorumlanırsa sen duygusuz o duygulu dengeye soksanız sorun yasamassınız
Ben cok duygusalm
Neden peki öylesin?
Yengec burcuym
Hım yengeçler öyle diyorsun yani
Bir ben mi duygusuzum 😆
Neden ki 😀 hiç duygusal anın olmaz mı
Hayır olur da genellikle duygusal değilim
Hım anladım sevgilin de yok o zaman şu an?
Sevgilin olduğunda nasılsın peki
Öyle çok düşkün olmam karşıdan beklerim jfhdhjjf
Karşı peki düşkün olursa sana sen nasıl olursun
Bu arada profildeki sen misin?
Evet benim mutlu olurum sadece sevgilimden ilgi almak hoşuma gidiyo
Arkadaş bembeyaz peynir gibisin zaten o köprücük kemiği nedir 😀 çok güzelsin
İlgi herkesin hoşuna gider sende ilgi ver az sevdiğin olursa
Ayrıca o fizik nedir çoğu kız seni kıskanır i fizik kolay değil yapması
Teşekkür ederim ilgiyi erkekler sevmez sanıyordum bu önerini degerlendirecegim
Tatlı yiyerek yaptım sadece jfhdhhd
Sever ama aşırı ilgi değil erkekler de herşeyden az ister örnek ilgi ver ama aşırı değil uzak kal ama aşırı değil az az arada öyle yap
Rica ederim spor yapıyor musun
Şaka yapma ayva göbek var demi sende minicik 😀
Fiziğin baya iyi bakın ince popo kısmı kalın biraz görünüyor
Çok spor yapmiyprum Arada bi squat yapıyorum sadece
Kaslanırim diye korkuyorum spor yapınca kası sevmiyorum kendimde
Hım anladim sana kas gitmez evet bu halin gayet iyi
Ayva göbek de var galiba sende 😀
Yaani birazcık arada bi çıkıyor
Popo kısmı o yüzden gelişmiş o zaman squattan dolayı
Ayva göbek iyidir ya çoğu erkek sever onu öpmeyi vs
Hiç sevgilin ayva göbeğini öpmek istedi mi?
Öptü bir kere 😊
Ayrıldık ama hala onu unutamadım
Öper tabiki belli çok temiz bir kızsin umarım değerini bilirler öperken severken
Kaç ay oldu ayrılalı
7 ay
Çok olmuş ya baya da sana bir istek atayım kabul eder misin sende beni takip at dertleşelim senle olur mu?
Nick
Metiner...
Gönderdim kabul eder misin
Tamamdır ettim
Sende istwk at yazayım sana yoksa yazamam mesaj kutun kapalı
Teşekkürler yazdım bile
E hakli
Nasıl yani
Kizmakta haklı karşılık bulamiyorsa
Ama Napim ona aşık değilim seviyorum ama nasıl olduğunu bende çözemedim