Erkekler mi fazla duygusaldır yoksa kadınlar mı duygusuz?

Duygulu veya duygusuz diye kimseye direkt etiket yapıştırmak haddime değil. Ancak, bir şeyi merak ediyorum bu konuda. Gerek gerçek yaşantımda gerekse de burada veya başka bir sosyal platformda erkeklerin olaylara daha dramatik ve romantik yaklaştığını fark ediyorum. Bu durum ise beni biraz şaşırtıyor. Tabi ki herkesin kendi kişiliğine bağlı bu durum ama... Düşünüyorum ve istemsizce bu soruyu soruyorum:
▪︎Erkekler mi fazla duygusal yoksa bizler mi duygusuz? 🤔
Nitekim pek çok erkeğin olaya baktığı gibi bakamıyorum ve biraz da komik geliyor fazla duygusallık. Özellikle de romantik romantik sözlerle birleştiyse. 😂 (Sanırım linç yiyebilirim ama oynat bakalım fjfhfh)
Erkekler mi fazla duygusaldır yoksa kadınlar mı duygusuz?
Erkekler mi fazla duygusaldır yoksa kadınlar mı duygusuz?
Cevapla