AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
196Cevap
Arkadan enseye çok tokat yemistim. Ama çok da attım. Normal tokat yemedim. refleks ler sağolsun
Anladım:)
Bravo Tebrikler :)
askerde bitek yuz bolgem kilo aldi tokat yemekten aklimi kaybediyodum :))
Ne köyü yaaa
yoo adam oluyosun kotu bisey degil bence :)
İyi o zaman:))
Beni annem çok döverdi küçükken babam hayatnda el kaldırmadı bana annemın terlikleriyle büyüdük :)))
Geneli öyle😄Teşekkürler:)
:)))
Cok saglam tokat yedim. valla eli iyi oturmustu yanagima :))
bir daha yeme inşallah :)
Annemden yedim birkaç yıl önce. Bir daha olmaması için elimden geleni yaparım.
Olmaz inşallah ya. Teşekkürler
Rica ederim.
Askerde bir astsubay vardi i*ne atış da bir tokat vurdu felegim şaştı mk. d
Teşekkürler tekrar olmaz inşallah
Atmayi cok istedim ama yapamadim. onun yerine duvara yumruk attim ://
Helal:) Ama yumruklamasaydın daha iyiydi:) Cevap için teşekkürler
Kiyamadim ne olursa olsun siddet olmamali. rica ederim :)
Evet.:) İyi geceler
İyi geceler
Ben bu kizlara hep kiyamadigimdan atmiyorum ama onlar bana kiyiyor
Yazık ya:) Boşver. Cevap için teşekkürler
İnanmıyorum !!! Tayyip hacı sen misin? Lise 1 de aynı sınıfta okumuştuk :))))
Evet benimde neye inanmiyorsun onu anladim.
Bire giderken bir kıza açılıyordum kızda azcık utangaçmış tokado bir vurdu feleğim şaştı içimden sövdüm tospaya ama kız diye bişey yapamadım :D
:D yazık Sana. Cevap için teşekkürler :)
Acıdığın için teşekkür ederim :D
Yok ya ne acıması ondan değil. Kötü olmuş yani
şaka yapıyorum ya :D hala unutamadım ya o tokatı :D
Anladım.:)))
:D:D
Bana tokat attı ve öldü tır paramparça etti bilerek ezdim iyide oldu 2 sene ceza evinde yattım gebersinler...
Kafayı yemişsin sen
Bilmem artık yedimmi yemedimmi.
Katil misin
Katilim ne olmuş..
Ne olduğunu ahirette görürsün. Baya sıcak olacak arası haberin Olsun. Katil!
kucuken babamda yemistim.
Teşekkürler
tokat tarzım değil. direk yumrukla girişirim.
Fenaaa😄
Ne kendimi o konuma getirdim nede sevdigimi anlayisla sevgimizi paylastik bence sevmek anlayisli olmakla daha guzeldir saygi on planda olmali
Ve hayatta hic bir bayana el kaldirmadim kaldirmamda bilerek canli bir cicegin ustune basip oldurebilirmisiniz bayanlar cicektir
Evet:) Teşekkürler
Iyi geceler :)
İyi geceler
Trabzonlumusun
Evt
Hmm bende
:))
bugün birini iyi bir tokat manyağı yaptım
Valla mı:D Kim desem?
erkek öğrencilerimden birini müdür artık elimi tuttu tamam hocam sakin olun diye
Of ama ya vurmasaydın keşke😔
Sizde öğretmenmisiniz? Benim oğluma sesini yükselt bak o okulu yıkmazmıyım başına
Ve şuanda piyasada hala manyak manyak gezip biliypmusun keşke o kadar vurmasaydinbee :d
@Yxcgfd ve @eeeroxx ben hiç kimseyi zevk için dövmem öğretmen olmadığınız için bu tür konuşmalarınıza saygı gösteriyorum ama bana ve büyüklere saygısızlık yapılmasına göz yummam kaldı ki çocuğun annesi gelip benden defalarca oğlu adına özür diledi bilip bilmeden yorumlarda bulunmayın
Benim öğretmenlere saygım var ama son çareyi vurmakta bulan bir "öğretmene" saygım olmaz. Vuramazsın bu kadar basit. @nihanmv
@Yxcgfd senin düşüncen saygı duyarım, ama yaptığın yorumlarda ne kadar saygılı ve seviyeli biri olduğunu belli etmişsin zaten iyi günler
Öğrencisine vuran bana basit demiş çokda fifi
Döner bıçakları ile daldık ne Tokatı Rkskdkdö
:D..
Hocadan yefiydim bir kopye çektim diye fen hocasıydı adı eyluldu bizamanla 8¬)
annem bezimi değiştirirken arada popoma tokat atıyor
Yok kimseye tokat atmadim kimsede bana atmadi güzel yumruk attim güzel yumruk yedim
O daha fena. Teşekkürler
Neden bilmiyorum tokat atmayi istiyorum ama yumruk atiyom ben birax kafadan kirigim herhalde ;
Bilmem:D
Nerelisin güzel kiz
Güzel olduğumu ne biliyosun. Çirkinim ben. Trabzonluyum
Kalbi güzel olan çirkin olmaz.
Teşekkürler :)))
Rica ederim güzelim konuş mak tanis mak isterim
Tanışmaya gerek yok. İyi günler
Bikac tane kizdan tokat yediğim oldu. Cevizlere yediklerim cok daha etkliydi.
😔Bi daha atmazlar inşallah
ilk orta okul lise düzenli olarak tokat attı hocalar yani :D
Oo fenaa:))
hemde ne ilkokulda din ögretmenimiz dövdürürdü sıra arkadaşıma bir ben atardım tokat bir o atardı :D
Yazık ya :/
çocuklugum çok sorunlu geçti çok hep ondan bu haldeyiz
Bende çocukken çok yıprandım. Ama dayak olarak değil. Psikolojik olarak. Neyse cevap için teşekkürler :)
tokat candır atmak da yemek de kendine getirir insanı :))
İlginç:D Hakediyosa doğru aslında :))
En son 12 yaşında iken babam atmıştı. 21 yaşındayım kimseden ne tokat yedim ne de attım.
İyi ye ne güzel
Hıııı çok komik.
Ne atmışsın ne yemişsin güzel değil mi ne bu tepki? Allah Allah ya...
Ablacım doğru yazsana şu kelimeleri iyi ye ne güzel diyorsun. İyi ya ne güzel demek istiyorsan iyi ya ne güzel yazman gerekir. :D
Yanlış yazdım anlamıyo musun:D Niye öyle diycem kötü müyüm ben😢Neyse yanlış oldu.
Tamam bende yanlış anladım o zaman. :D kusura bakma Leydi. :D
:) Önemli değil. Cevap için teşekkürler
Babam vurmuştu 3 hafta konuşmadım.
:DD off adama ne ceza olmuştur
Haklısın. Tekrar olmaz inşallah
Küçüktüm ya :D
:)))
Erkek kardeşime tokat atmak zorunda kalmıştım
:((
Ikiside oldu ama halen içimde birine öyle bir tokat atmak istiyorum ki...
İtiraf ediyorum 2 kere kız arkadaşımı tokatlamistm :))
Çok isteyen oldu ama atmadım,
yine olsa yine atmam...
hangi kafayla bu tür sorular aklınıza geliyor bana söyleyin lütfen
Ne diyosun beğenmediysen yorum yapma. Oram nasıl buram nasıl desem sağlam kafa olurdum ama. Gayet normal bir soru. Beğenmediysen cevaplama o zaman.
he tamam o zaman ağzını kapat bari
Kes ya afkurma.
sakin ol ufaklık sorun yok geçti tamam
He ufaklığım ben. bir kes.
babamdan yedimm. attıqımı da saymadm sayamam da zaten :) :)
Fenasın:) Teşekkürler cevap için
:) Rica. d
lise birde bir kez tokat yemiştim . atan ögretmen ,
Çoğu kişiye öğretmen atmış zaten. Yazık ama
egolarını tatmin ediyor çogu.. o dönemde çok zoruma gitmişti yıllarca unutamadım , kin besledim..
Haklısın öyle bir hakkı yok
Tokat değil de çantayla vurmaya kalkan oldu havada yakaladım :)
Güzelmiş:)))
atmadım hiç kimseye sadece sınıfta gocam attı bana tokatı anılar unutulmaz :D
Unutmaz evet:) Teşekkürler
Ne deemek rica ederim nehircici kız :D
:)))
gülüşüne kurban :D
:) Teşekkürler
sadece bir teşekkürlük bir yorum değil :D
Nasıl?
Yok bir şey nehirrcicikız :)
Hiç kimseden tokat yemedim bikaç kişiye yumruk attığım oldu ama...
:)))
Attim da yedimde kavgaya girerken atiyorum asagilayaci oluyo
Teşekkürler
Hoca sınıftayken sıralardan atlayarak osmanlı tokadı atmıştım bir çocuğa saddsd
O kadar yani:D Teşekkürler :D
Sınıf başkanı bayandı ağzının ortasına vurduğum oldu
:) Teşekkürler
Zevkti benim için :)
Tokatmi :) yumruk tekme sopa bicak yedimde attimda:)
Kötü yaa😔
Kankaaa bak uzuldun simdi o ayagin niye bu durumda cozdumm @realllllmen
Benim zeki kankam:)
Kızın bitanesi atmıştı tabi etkiye tepki ağır oldu:)
Ooo:(
Dar bakışlı değilim kız erkek aynıdır:)))
Kizlar psikopat cikti rica ediyorum benide bir tokatlayinyaa :dd
Kızlar deme yaa😔
Ne diyeyim :d
Psikopat burada kızlara vuranlara desen daha mantıklı
Hakedene korumm bence bu daha mantikli ;)
Sükür olsun yok olsaydı onun agzını burnunu kırardım :)
Sakin:) Teşekkürler:)
Okulda ogretmenim atmisti hakliydi adam
Bunu diyebilmek güzel:) Teşekkürler :)
Ricalar..
bende ona atarim, istem dışı tepki veriyorum zaten
Doğru:))
şakasına tokat attıgım olmuştu :D:D:ddd
Çok fazla mı😃
evet :D
Şaka değil o zaman ya😉
şaka ayagına yapıstırıyodum :D:D:Dd
Evet erkek arkadaşımdan yedim ve hakettiğimi düşünüyorum :D bir kez de fantezi yapmıştık dayakla :D
Ben atmadım ama bana atan oldu ilkokul öğretmenimden tokat yemiştim
babam dan yemiştim önceden başkada kimse atamaz
:) Teşekkürler
rica :)
Hayır olmadı atarsa şimayetçi olurum
Şikayetçi
Haklısın. Hiç olmaz inşallah
Umarım :)
ilkokulda hoca atmış oalbilir. d
Peki teşekkürler :))
ricaederim iyi akşamlarr
İyi akşamlar
Youtubeda tokat atarken videom bile var :D
Ooo fenasın:))
:) tesekkurler
Okulda bir kıza okkalı bir tokat attım ve hiç pişman değilim
Babam ve hocamdan yedim 1 kere
Tekrar olmaz inşallah
Olmaz ya babada hocamda yaşlı artık bende hata yapmamaya çalışıyomda ama buyuduk beaa
:)))
Yumruk attım ve yedim ama tokat olmadı hiç :)
Oo sen kaptırdın ya😄
Daha bu gün 10 15 tane yedim
Heee:)
Hemde hiç suç yok ken
lisede hoca tokat atmıştı -,-
eline sağlık hocanın -,-
😔😔
@Bollinger gıcık olduğunu her yerde belli etme -,-
çokta iyi tanır beni -,-
@Bollinger maalesef -,-
Atan olmadı ama zamanında attığım oldu.
Kime?
Lisede bir kız tokat atmıştım şaçından tutup yüzünü sıraya vurdum burnu kanadı baygınlık geçirdi 3 gün uzaklaştırma aldım
Bide utanmadan söylüyorsun ya. Yazık.
niyeki küfürmü etmişti
bir daha olsa bir daha yaparım
Atilan kafalar sayilmiyormu? Yenenlerde tabi
Anladım sen baya dövmüşsün:)
@Nehir61 sen süpersin :)))
Teşekkürler :)
Her ikisinide yaşadım
Ne kötü😢
Çok yedim pişman değilim:/
teşekkürler :) Bir daha yemezsin inşallah
Babamdan osmanlı tokatı yemiştim
Babadır ya😔Olmaz bir daha inşallah
Insallah :) kücüktum o zaman