AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
196Cevap
Küçükken babam. :(
Ben büyükken..:) Üzülme babadır boşver:)
Attım, pisman degilim. :)
Teşekkürler :))
Ama kizdan başka herşeye benziyen saygisiz birisiyse?
İki tanede sana cakmim simdi: (
Tesebbus bile edemez
babam anam disinda...
Doğrudur:) Teşekkürler :)
Rica ederim:)
Babam asd :D
bir daha olmaz inşallah 😔
çok küçüktüm haketmiştimm
:) Teşekkürler :)
Lisedeyken okul bahçesine sevgilime attım.
Pişman olmuşsundur ama dimi
Yok olmadım keşke bir tane daha vursaydım ak kevaşesine
Çok yanlışş
Nedenini bilmiyorsun ama?
Söyleee:))
Bizim durumumuz yoktu o zamanlar. Kendi halimizde geçiniyorduk çok şükür. Bunlar arkadaşlarıyla sinemaya gitceklermiş bana ısrar etti sende gel diye param yoktu açıkcası yok gelmicem işim var falan dedim oda üsteledi sonra. Arkadaşlarının yanında aman bıktım şunun işlerinden ya dedi param olmadığını oda biliyodu. Gururuma yediremedim bastım tokadı :s bak ya şerefsiz
Tokat atman gerekmiyodu. Çok yanlış çok çok. Neyse...
Erkek gururu diye birşey vardır. Bilemezsiniz
Orta okyldayken dersde siralsrin ustunden yuruyup bir kizi tokatladim ilk ve son olmustu
Bide söylüyorsun. Sen kafayı yemişsin tedavi ol.
pardon sana yazıcaktım. niye dövdün küfürmü etti
Tokat atıp saniyesinde karsiligini aldığım oldu :D
İnanılmaz asagılayan harekettir kendisi
Anlamadım?
Karsıdakini diyorum cok aşagılar tokat
Evet haklısın
tokat degılde halam gunluk terlıkle girişiyor
Halan mı:D Ne tuhaf:)
nesi tuhafmış
Bilmem kötü anlamda demedim:)
anladım. D
sevgılımle sakalasrken atmıstı okuz :D
Olsun acımadıysa sorun yok:D
yok optu gectı :D
Güzel😉😍
kimse atamaz yemez yani
Teşekkürler
Evet okulda yedim hemde lisede hocadan:))
Hemde büyükken:) Kötü olmuş:)
Suçsuz yere yedim:((çok guluyodum olacagi bu:))
Yavasca sevgilimi tokatladim
Şakasınadır inşallah
Sakasina malesef kizamiyorum essek sipasina ama o beni hak etmiyo :(
Yazık ya:(Umarım bir gün hakeder
bir gün kapandi galiba bu sabah bitirdik :( 63. günümüzdü bugün :(
Gününüde biliyosun:) Herşeyin hayırlısı üzülme
Saniye tutuyodum köpege ama bu sabah icime sicti resmen ya ama kova burcuyum yas tutmak bana yakismaz :-D
Güzel o zaman:)
Sen ne yaptin var mı birileri :-D
Napcan. Allah Allah. yok
bize tokat atana biz çiçek atarız ama mezarına.
Teşekkürler :)
Anne baba dahilmi bu soruya knk?
Olabilir:)
Ortaokulda yemistim en son bubamdan. :)
Olsun bir daha olmasında... Teşekkürler cevap için
Rica ederim.
Okul da az yemedim.
:((((
mevzu harıc kımseden tokat yemedım
Tokat deilde uçan yumruk attım. :D
Yuh:))
AHah :D saka yaptım nan d. d hıc atmadım da yemedimde ama yemek isteyen olursa mesaj atsın bana :D o islerde tecrubeliyim bshdj
:)) Teşekkürler
Evet yedim bir kaç kez :)
:((((
İlkokulda yemisligi var bikere 😈🙅
:)) Olsun küçükken:)
Hic unutmam :),,
:))
1 kere çocukken babam hafıfce vurmustu o kadar :)
Ondan bişe olmaz:)
Olmuştu ya o zaman çok ağlamıştım :)
Yani normaldir:)
Siz bilmezsiniz 60 lı yıllar falandı karlı bir yaz akşamı o tokat yanağımda belirmişti ve ben iptal falan :)
:)))
Bir anlık öfkeyle çok oldu
Olmaz bir daha umarım
Çabuk sinirlenen birisiyim fakat uzun sürmez en fazla 2 3 dakika. Eğer önemliyse kafaya takarim önemsizse ayağa takarim :)
:))) Takmamak en iyiysi
Demekle olmuyor be :)
Olabilir:)
Adem sen çok tokat yedin benden :-)
Adem? yanlış oldu galiba
Atmadım tokat kimseden de yemedim:)
Ne güzel :)
Hayır ne attim nede yedim
Güzel:))
annem atmıştı bir kere
Olsun annedir. Olmaz bir daha inşallah :)
Sevgilimden gunde 3 ogun tokat yiyodum :D
Yuh:)))
Yuh degil :D sakasina ya eglencesine atiyodu :D benmde hosuma gidiyodu :D
Güzel o zaman :))
Aynen :D
Elimde sopayla 3 tane kızı it gibi dövdüydüm
2 harfli bişey yazdın ya ondansın işte! Anlaaadın? O kadar zeka vardır. İ...
Annemden çok yedim o yüzden annemden nefret ediyom
Deme öyle yaaa😢😢😢Çok üzüldüm arkadaşım deme öyle annen sonuçta
boşver nefret ediyosam ben ediyom
Peki. Teşekkürler. İnşallah güzel olur herşey senin için
biri bana attı bende gıcık olduğum birine attım
Ooo :( Tepkin ne oldu
sinirden ağladım tabii :)
:((Bi daha yaşamazsın inşallah :)
tek 1 kişi değil 3 kişi tokat attı :)
Yuh. Neden o kadar fazla naptıııın:D
yemin ederim hiç bir suçum yoktu
durduk yere tokat attılar :D
Kim niye durduk yere?:D
isimleri vermek istemiyorum :) ama attılar sinirlerim bozuldu sinirden ağladım :D
İnşallah yaşamazsın yine öyle bişey:)
inşallah
Çok şükür o durumlara düşmedik :D
bir kere panpiş karşılık veremedim tabi ki
bana tokat atan oldu kötü birşey yapmadan hemde
:(((
Küçükken babamın bir gelişine vurmuşluğu var. :)
Nasıl
Büyük saygıdeğer abilerimiz bana sigara vermişti 7 yaşında. Onu içmeye çalışırken kafamı kaldırdım ileriden babam geliyor. Kaçıyordum... Kovaladı... Bir yerde yetiştii vee yandan gelişine bir koydu... Tezek gibi yere yapışmıştım. :)) tek yediğim dayaktı bu. Pişman değilim.. :))
Hakettin kızma ama:) Teşekkürler cevap için :)
Rica ederim. :)
hayır, şiddete ne gerek varki
Teşekkürler :)
Ooo tokat atmayı istemeyen olur mu ki :)
:)))) bilmem
Sana o fırsat çok gelir biz erkeğim garibim hep kızlardan tokat yiycez kaderimiz bu :D
Hata yapmayan yemez :)
Benim gibiler şanslı o zaman :p :D
:)))
ne tokat atan oldu nede attım.
Güzel:)
Oldu bende ona attim arka arkaya 15 tokat :D
Yuh😄
babamdan çok dayak yedim ben ya
😔😔Bi daha olmaz inşallah. Teşekkürler
yok bu saatten sonra olmaz :) ben teşekkür ederim
Rica ederim :)
Evet attım
Pişman mısın kime😔
Hayır bir salağa
Peki😄😃
Tokat attım diye tokat yedim..
Tokat yedim. Tokat attım. Biz seviyoz tokadı.
Atanda olmadı attığımda olmadı sanırım
Babam hocam bide vi kac kez kavga da yedim
bir daha olmaz inşallah
Olmas bu yastan sonra
askerde tokatın babasını yedik canım
:((
Eski sevgilim vurmuştu fazlasıyla ödedi tabi :D
İyi oldu ödedikleri:))
Okulda askerde yemedigim tokat kalmadi
Ne kötü ya:(
Valla bir keresinde cenem cikti kac kun pipetle vorba ictim. Unutmadim seni boluk astsubayi
Baya fenaymış ya
Oyle :)
Teşekkürler :)
Eyvallah
sevdiğim bir kız attı. ama sevgilim değil.
Kötü olmuş😔
şımarıkmış oda
babamdan tokat yedim
onun dışında arkadaşımın biri el şakası olarak tokat attı. sert şekilde uyardım eşekliğine geldi tınlamadı. başka zaman yine bir tokat attı şakasına değildi. kendimi kaybettim elini sıkmaya başladım. kendime geldiğimde elimden 3 kişi tutuyodu kızın elini bırakim diye eli mosmor oldu 3. kez yine şımarıklık etti saçma sapan bir sebepten bana tokat attı. hastanelik ettim. el şakasından tokattan nefret ederim.
Çok Öfkelisin😃😃😃
yok ama uyarmıştım. tokada takıntım var tokat yediğimde elimde değil kendimi kaybediyorum o arkadaşımada bu durumu defalarca söledim tınlamadı.
Anladım. Kaşınmış o da😄
hakkaten kaşındı ama hiç bir arkadaşıma ne olursa olsun el kaldırmadım ama o kendini dövdürdü zorla
Çok tokatladım ama tokat yemedim.
Fenasıın:))
Ben tokat atmam direk doverim
Abimden baska kimse tokat atmadi.
Yok, isim olmaz.
Peki:)
Bi kız kardeşimin gözüne tırnağını geçirdi
Kardeşim erkek
Ne tokatı apış arasına kafa atmışlığım var benim
2 kere atmıştım
atanda oldu attığımda oldu
kendime atıyorum
Neden😄😄😄😄
Testi kırılmadan önce ben vurayımda
Vurma ya:))
:D)
Yedimde attımda : D
Karşılıklı:)
Aynen toprak
yumruk varken?
Yuh:))
Tokat attim
Haketmişsé iyi yaptın:D :D
Otobusteydik arkadaşim vir vir vir basimin etini yiyiyordu bastim tokadi fjkdksxjx gitti bir baska yere 10 dk falan sonra geldi Özür diledi baristik :d